Από το πρώτο μοντέλο της σειρά των R1, μέσα σε όλα αυτά τα εντυπωσιακά στοιχεία που έφερε ήταν και η απόδοση του συστήματος πέδησης. Συνεχίζοντας, λοιπόν, την παράδοση 9 χρόνια μετά το πρώτο R1, το μοντέλο του 2007 διαθέτει την πρώτη εξαέμβολη δαγκάνα παραγωγής. Η μεγαλύτερη επιφάνεια που έχουν στην διάθεσή τους τα τακάκια πάνω στο δίσκο μίκρυνε τη διάμετρο των τελευταίων από τα 320 χιλ στα 310 χιλ. ενώ είναι και πιο λεπτά, με όφελος και στο μικρότερο του αναρτώμενου βάρους. Πίσω ο δίσκος είναι 220 χιλ και διαθέτει δαγκάνα ενός εμβόλου. Αν και αρχικά περιμέναμε ακραία συμπεριφορά από την απόδοση των εμπρός φρένων, φρόντισαν να μας ενθουσιάσουν κάτω από όλες τις συνθήκες. Έντονο δάγκωμα δεν υπάρχει, στα πρώτα χιλιοστά της μανέτας υπάρχει μια προοδευτική συμπεριφορά που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο οδηγός κινούμενος με μικρές ταχύτητες. Λίγο παραπάνω πίεση στην μανέτα και η μοτοσικλέτα επιβραδύνει με τέτοιο ρυθμό, που το στομάχι σας θα συναντήσει τον οισοφάγο. Η αίσθηση και εδώ είναι πολύ καλή προειδοποιώντας τον οδηγό για την κινητική κατάσταση του εμπρός τροχού. Το πίσω φρένο είναι όσο πρέπει δυνατό και με τη συμβολή του μονόδρομου συμπλέκτη παντρεύει όμορφα το πλασάρισμα στις στροφές.