Το DL 650 αποτέλεσε τη συνέχεια του V-Strom 1000 με λιγότερα κυβικά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να του αφήσει μερικά θετικά και αρνητικά ‘‘κουσούρια’’. Οι εξωτερικές διαστάσεις ακολουθούν αυτή του μεγάλου μοντέλου με αποτέλεσμα να διαθέτει πλούσιο όγκο. Η αισθητική ταύτιση επίσης με το μεγάλο του αδελφό θα προκαλέσει σύγχυση για το αν πρόκειται για το μικρού κυβισμού μοντέλο της σειράς. Αυτή η ομοιότητα σε άλλους αρέσει και σε άλλους προκαλεί απέχθεια για την έλλειψη προσωπικότητας. Γεγονός είναι πως η αισθητική της μοτοσικλέτας δεν είναι ξεπερασμένη, προκαλώντας ακόμα θετικά σχόλια. Τα σχιστά φανάρια εμπρός και το γωνιασμένο φέρινγκ συνοδεύονται από το μεγάλων διαστάσεων ρεζερβουάρ και τη λεπτή ουρά που παίρνει όγκο από το μεγάλο τελικό. Το πίσω φανάρι και ο λασπωτήρας είναι ένα ιδιαίτερα όμορφο χαρακτηριστικό του DL.
Το Versys στο άλλο άκρο δίπλα στο V-Strom δείχνει ανορεκτικό μοντέλο με θητεία σε γυμναστήριο. Λεπτοκαμωμένο αλλά και στα σημεία μυώδες, διεγείρει τις αισθήσεις και προκαλεί συνειρμούς πως η μοτοσικλέτα διαθέτει sport χαρακτήρα. Σε γενικές γραμμές το on-off της Kawasaki κινείται στη λογική του ψηλού και στενού. Το μπικίνι φέρινγκ μαζί με τον ασύμμετρα περισσότερο όγκο, είναι τα στοιχεία που διαμορφώνουν τη μοτοσικλέτα ανάλογα με τη γωνία που την κοιτάς. Η μοτοσικλέτα της Kawasaki διαθέτει σαφώς πιο ασφάλτινα χαρακτηριστικά από το DL, κάτι που είναι το πρώτο χαρακτηριστικό αντίθεσης των δύο μοντέλων. Όποιος αρέσκεται στον όγκο θα προτιμήσει DL, ενώ όποιος αρέσκεται στις μικρές μαζεμένες διαστάσεις θα εκφράσει τις επιθυμίες του στο Versys.