LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
V for Vendetta
Φρένα
Διαβάστηκε από 93042 αναγνώστες
Υποδεέστερα των περιστάσεων
Τα φρένα, τόσο του DL όσο και του Versys, είναι σύγχρονα και αναλύοντας τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά δείχνουν πως τόσο η Kawasaki όσο και η Suzuki έδωσαν μεγάλη προσοχή στο συγκεκριμένο τομέα. Οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν διπλούς δίσκους εμπρός. Η διάμετρος των δίσκων του DL είναι κατά 10 χιλ. μεγαλύτερη από του Versys (310 χιλ. και 300 χιλ. αντίστοιχα), ενώ και στις δύο μοτοσικλέτες οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων με γλίστρα. Το V-Strom της δοκιμής μας διέθετε ΑΒS και το Versys ήταν η απλή έκδοση δίχως σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. Αν και όπως είπαμε τα φρένα προμηνύουν θετικά το αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις είναι ασθενέστερα από το αναμενόμενα. Το ‘‘δυσκολότερο’’ έργο καλείται να βγάλει σε πέρας το σύστημα πέδησης του DL διαθέτοντας επιπλέον 16 κιλά (197 κιλά DL και 181 κιλά για το Versys). Σε γλιστερούς δρόμους και με τη συμβολή του ABS παρέχουν ικανοποιητικά στοιχεία, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν η έλλειψη δύναμης γίνεται αισθητή στο V-Strom. Στον τομέα αποτελεσματικότητας στις υψηλές ταχύτητες υστερεί και η μοτοσικλέτα της Kawasaki, αλλά διαθέτοντας λίγο περισσότερη δύναμη από το σύστημα πέδησης του DL. Στον πίσω τροχό και πάλι το V-Strom διαθέτει το μεγαλύτερο δίσκο στα 260 χιλ. έναντι του Versys με 220 χιλ. Οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων, ενώ στον τομέα της αποτελεσματικότητας και πάλι προβάδισμα έχει το Kawasaki. Το ευαίσθητο ABS του DL ενεργοποιείται νωρίς, κάτι που δε βοηθά να εκμεταλλευτεί το γεγονός πως είναι πιο δυνατό. Στον τομέα της αίσθησης υπάρχουν παράπονα, με το V-Strom να παίρνει προβάδισμα, μιας και διαθέτοντας ABS ο οδηγός εμπιστεύεται ακούσια την επαφή των ελαστικών με το δρόμο

 
 Kawasaki Versys 650 VS Suzuki DL 650 V-Strom
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Πλαίσιο
Φρένα
Εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ