Οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά στους κινητήρες αλλά και σημαντικές διαφορές. Δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά για το Versys και αντίστοιχα και για το DL αλλά σε διάταξη V 90 μοιρών. Οι δύο κινητήρες διαθέτουν τέσσερις βαλβίδες για κάθε κύλινδρο και την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός. Το σασμάν και στις δύο μοτοσικλέτες διαθέτει 6 σχέσεις, ενώ το V-Strom διαθέτει και υδραυλικό συμπλέκτη, δίχως όμως ο αντίστοιχος, με ντίζα, του Versys, ο οποίος έχει πιο βαριά αίσθηση. Η λειτουργία των κινητήρων και στις δύο μοτοσικλέτες είναι πολιτισμένη και αν και το DL διέθετε τελικό της Yoshimura, τα παραγόμενα ντεσιμπέλ ήταν σε χαμηλά επίπεδα.
Η απόδοση των δύο κινητήρων αντίστοιχα έχουν αρκετά κοινά σημεία αλλά και διαφορές. Με νεκρά ο κινητήρας του Versys ανεβάζει σβέλτα στροφές, όμως με φορτίο ο κινητήρας του V-Strom είναι εκείνος που δείχνει περισσότερο ‘‘πρόθυμος’’ να ‘‘στείλει’’ τη βελόνα του στροφόμετρου στο κόκκινο. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει παρόμοια λειτουργία, με του V-Strom να είναι πιο μαλακή και αθόρυβη, ενώ το Versys είναι πιο ανθεκτικό στη σκληρή χρήση.