Ένα από τα στοιχεία που τονίζουν τα sport χαρακτηριστικά του Versys είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι του. Αν και το ύφος της μοτοσικλέτας είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο στη street χρήση, τα χαρακτηριστικά της μπροστινής ανάρτησης είναι χωμάτινα. Η αιτιολογία της Kawasaki γι’ αυτή τη στρατηγική της βρίσκει αιτιολογία στο γεγονός πως η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης εξασφαλίζει άνεση αλλά και την αλλαγή των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της μοτοσικλέτας κατά τη συμπίεση της ανάρτησης στα φρένα πριν την είσοδο στη στροφή. Το συμπιεσμένο πιρούνι με τη μεγάλη του διαδρομή μικραίνει το μεταξόνιο, βοηθώντας την ευελιξία της μοτοσικλέτας. Το On-off της Suzuki διαθέτει πιο συμβατικές λύσεις, με τον εμπρός τροχό να αναρτά συμβατικό πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή 160 χιλ. έναντι 150 χιλ. του Versys. Στον τομέα των ρυθμίσεων και οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν δυνατότητα προφόρτισης των ελατηρίων και το Versys επιπλέον δέχεται ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς. Η λειτουργία των αναρτήσεων στις δύο μοτοσικλέτες διαφέρει, αλλά το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Εκεί που εντοπίζονται οι μεγάλες διαφορά είναι στον τομέα της πληροφόρησης, με το DL να παίρνει ξεκάθαρη πρωτοπορία. Στον πίσω τροχό και οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν μονά αμορτισέρ. Το Versys στα πρότυπα του ER6 έχει τοποθετημένο το αμορτισέρ οριζόντια στη δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας. Η οριζόντια θέση του προδίδει στοιχεία προοδευτικότητας, αλλά η απευθείας σύνδεσή του με το ψαλίδι δεν μπορεί να υπερτερήσει σε σχέση με την προοδευτικότητα που διαθέτει το αντίστοιχο του DL, που εδράζεται μέσω μοχλικού με το ψαλίδι. Η απόκλιση στις διαδρομές των αναρτήσεων δεν είναι αμελητέες, με το Versys να έχει 145 χιλ. και το V-Strom 163 χιλ., ενώ και τα δύο αμορτισέρ δέχονται ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου, με αυτή του V-Strom να γίνεται υδραυλικά. Τα ίδια χαρακτηριστικά με το πιρούνι ισχύουν και για το αμορτισέρ, που στο Versys χάνει στον τομέα της αίσθησης.