Στην Πόλη
Τα on-off είναι η κατηγορία μοτοσικλετών με το μεγαλύτερο ποσοστό μικτής χρήσης. Το ότι θα διανύσουν ίσως και τα περισσότερα χιλιόμετρά τους μέσα στην πόλη είναι περισσότερο από δεδομένο, συνεπώς το πώς τα καταφέρνουν σε αυτόν τον τομέα είναι σημαντικό. Το ψηλό και ογκώδες DL θα χάσει σε αυτή τη μάχη. Αν και το τιμόνι του ‘‘κόβει’’ περισσότερο από του Versys, οι μεγάλες του διαστάσεις δε βοηθούν να ξεγλιστράει στην κίνηση με τη χάρη που διαθέτει το Versys. Το Kawasaki ελίσσεται με την ίδια ευκολία που το κάνει και ένα μονοκύλινδρο της κατηγορίας. Η μεγάλη και μαλακή διαδρομή της ανάρτησης θα ισοπεδώσει τα πεζοδρόμια, ενώ η ζωντάνια του κινητήρα στις μεσαίες σ.α.λ. συνθέτουν ένα ακαταμάχητο συνδυασμό. Στο μοναδικό σημείο που θα μπορέσει να συγκινήσει το DL περισσότερο από το Kawasaki στη συγκεκριμένη χρήση είναι στην ύπαρξη του ABS που λειτουργεί αγχολυτικά υπέρ του Suzuki, μιας και το σύστημα πέδησης και στις δύο μοτοσικλέτες υπολείπεται σε αίσθηση. Φυσικά το Versys διατίθεται και σε έκδοση ABS, όπου σίγουρα θα έδινε θετικότερα χαρακτηριστικά.
Στις στροφές: Τα πάνω κάτω
Ενώ όλοι περιμέναμε πως το Kawasaki θα έβαζε τα γυαλιά στο DL, η πραγματικότητα μας διέψευσε, αν και όχι δραματικά, υπέρ του on-off της Suzuki. Με λίγο βαρύτερη αίσθηση αλλά και με πλατύτερο τιμόνι να ισορροπεί με τη λιγότερη δύναμη που ασκεί ο οδηγός για το γυροσκοπικό, σημαδεύει την πρώτη στροφή. Τα φρένα μέσα στη στροφή και οι μικροδιορθώσεις είναι κάτι που θα μπορέσει να δεχθεί το DL. To Versys που ακολουθεί θα προσεγγίσει τη στροφή γρηγορότερα, αλλά θα απαιτήσει από τον οδηγό να έχει επιλέξει την ακριβή γραμμή του και να έχει φροντίσει από νωρίς για τη φόρα της μοτοσικλέτας. Φρένα με το Versys υπό κλίση θα αλλοιώσουν την τροχιά της μοτοσικλέτας Το V-Strom θα αρχίσει να ξεμακραίνει από το Versys όσο η ποιότητα της ασφάλτου μικραίνει το συντελεστή τριβής της. Το Suzuki, δίνοντας καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και με το μακρύτερο μεταξόνιο, παρέχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην ‘‘καρδιά’’ της στροφής.
Στην Εθνική: Σε κάψουλα
Η προστασία που παρέχουν από τον αέρα και τα δύο μοντέλα της δοκιμής μας είναι εντυπωσιακή. Είναι εύκολο κάποιος να καταλάβει πως θωρακισμένος πίσω από το μεγάλο μούτρο του DL ο αέρας δε θα τον απασχολήσει. Το ίδιο εντυπωσιακά αποτελέσματα και μάλιστα διαθέτοντας σημαντικά μικρότερη μετωπική επιφάνεια θα καταφέρει και το Versys, αρκεί και πάλι το ύψος σας να μην υπερβαίνει κατά πολύ το μέσο όρο. Είναι εντυπωσιακή η αναλογία μικρής μετωπικής επιφάνειας και κάλυψης που κατάφερε και πέτυχε η Kawasaki υποδηλώνοντας ώρες εργασίας στην ανεμοσήραγγα. Η σταθερότητα και των δύο μοτοσικλετών είναι χαρακτηριστική, κάτι που εντυπωσιάζει και πάλι υπέρ του Kawasaki με το σημαντικά μικρότερο μεταξόνιο. Τα 190 χ.α.ω. θα έρθουν με άνεση στο κοντέρ του Suzuki για να σκαρφαλώσει η βελόνα με λιγότερη ευκολία τα 210 χ.α.ω., όπου είναι και το ανώτερο όριο ταχύτητάς του. Το Versys θα αριθμήσει γρήγορα το ηλεκτρονικό του κοντέρ μέχρι τα 180 χ.α.ω. και από εκεί και πάνω θα καταγράψει νούμερα με λιγότερη ευκολία από το DL. Η μακριά έκτη σχέση και η έλλειψη δύναμης στις υψηλές σ.α.λ. (με σκοπό να την ενδυναμώσει στις μεσαίες και χαμηλές σ.α.λ. σε σχέση με το ER 6) απαιτούν καλό γέμισμα της πέμπτης για να μην κρεμάσει η τελευταία σχέση του κινητήρα. Με υπομονή και ευνοϊκές συνθήκες θα καταφέρει να καταγράψει 205 χ.α.ω..
Στο χώμα: Με συνταγή ιατρού
Είναι τρελό να δοκιμάσει κάποιος την τύχη του στο χώμα με μοτοσικλέτα που αγγίζει τα 200 κιλά. Από τη στιγμή όμως που και για την εκτός δρόμου χρήση πλασάρεται αυτή η κατηγορία, δεν μπορούμε να μην τις κρίνουμε και σε αυτό το τερέν Το V-Strom έχει εχθρό του τα περισσότερα κιλά και τις μεγάλες του διαστάσεις, ενώ στο πλευρό του τάσσονται ο 21 ιντσών εμπρός τροχός και τα περισσότερο χωμάτινα ελαστικά σε σύγκριση με του Kawasaki. Η μεγαλύτερη ευκολία που φτάνουν τα πόδια του οδηγού στο έδαφος και η μαλακή λειτουργία της εμπρός ανάρτησης είναι τα στοιχεία που αντιπαραθέτει το Versys στο χωμάτινο τερέν. Οι διαφορές είναι αμελητέες, αλλά αν έπρεπε να βγάλουμε και εδώ κάποιο νικητή, με έναν οδηγό παροπλισμένο με θάρρος και μπόλικη τρέλα, θα διένυε λίγο πιο σβέλτα τη χωμάτινη διαδρομή μέχρι την παραλία πάνω στη σέλα του Suzuki.