LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Πορτοκαλί (ιαπωνικός) πειρασμός!
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 45273 αναγνώστες
Εύχρηστο και σβέλτο
Αν είχα να περιγράψω με δύο μόνο λέξεις πώς είναι το XT 660 X στο δρόμο, θα έλεγα: ‘‘εύχρηστο και σβέλτο’’. Εύχρηστο γιατί πάνω στη σέλα του μπορείς να κάνεις τα πάντα. Να ξεκαθαρίσουμε εδώ για όσους δεν το ‘χουν δει ποτέ (που αποκλείεται) ή δεν το έχουν οδηγήσει, ότι δεν μιλάμε για ένα ακραίο, επιθετικό enduro που έγινε στην πορεία motard. ΄Oχι, μιλάμε για μοτοσικλέτα on – off, με καλά στοιχεία στο σχεδιασμό και στο ‘‘στήσιμό’’ της για να πηγαίνει στο χώμα (θέση οδήγησης που σε φέρνει κοντά στο τιμόνι, ίσια σέλα κτλ.), η οποία βγαίνει στην έκδοση Χ περισσότερο ως ένα δυνατό funbike στα 650 κ.εκ. με το οποίο θα κυκλοφορείς καθημερινά πάνω στη σέλα του, παρά για το supermotard που θα σε βάλει στην πρίζα να πας να κάνεις χρόνους στην πρώτη πίστα καρτ που θα βρεις. Πρόκειται για μία καθημερινή μοτοσικλέτα που μπορεί να κρατά την αποκλειστικότητα στο γκαράζ σου και να νιώθεις καλά μ’ αυτό. Θα ζωντανέψει το καθημερινό πήγαινε – έλα στο γραφείο με ντριφτ, σουζίτσες και πλασαρίσματα με το πίσω φρένο, ενώ στις βόλτες με τους φίλους, θα μπορέσει να ‘‘τιμωρήσει’’ όποιους το υποτιμήσουν σε μία σφιχτή διαδρομή. Είναι ευχάριστο να το οδηγείς στην πόλη, χωράει παντού, είναι καλοζυγισμένο και μόνο η συμπεριφορά του μοτέρ που σκορτσάρει αρκετά έντονα κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. θα σε ζορίσει όταν ελίσσεσαι στην κίνηση. Σε ανοιχτό δρόμο, ανεβάζει γρήγορα στροφές και δείχνει την ισχύ του μοτέρ του, φλερτάροντας με το ‘‘200’’ στην ένδειξη του ηλεκτρονικού κοντέρ του. Η απουσία προστασίας από τον αέρα είναι λογική για ένα τέτοιο μοντέλο, αλλά δε θα σε αποθαρρύνει για μια βόλτα έξω από την πόλη με δεύτερο άτομο στη σέλα του, φθάνει να κινείσαι μέχρι τα 130-140 χλμ./ώρα. Στις στροφές, είναι σταθερό και αρκετά προβλέψιμο, με αρκετά περιθώρια κλίσης σε καλή άσφαλτο. Το νέο ψαλίδι του έχει προσθέσει πόντους στη σταθερότητά του, η οποία είναι αυτή που θα σε κάνει να το εμπιστεύεσαι όλο και περισσότερο όσο το γνωρίζεις καλύτερα. Ο εμπρός δίσκος της Brembo βάζει τη σφραγίδα του στο φρενάρισμα, χωρίς να διεκδικεί τις δάφνες της κορυφής στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το σετάρισμα των αναρτήσεων, τέλος, είναι τέτοιο, που επιτρέπει να πιέσεις τη μοτοσικλέτα, χωρίς να γίνεται κουραστική η κίνησή σου στην πόλη. Αν θέλεις όμως να το κάνεις αποτελεσματικότερο όταν στρίβει, μπορείς να ασχοληθείς λίγο, ρυθμίζοντας την πίσω ανάρτηση στα μέτρα σου.

 
 Υamaha XT 660 X
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ