Και ερχόμαστε στην ουσία της απόλυτης δοκιμής… Ακαδημίας-Κρυονέρι στο λιγότερο δυνατό χρόνο, στη σέλα του YBR 250, με πρωινή κίνηση, καύσωνα και νεύρα… τσατάλια. Φαίνεται, όμως, ότι το YBR έχει θεραπευτικές δυνατότητες, καθώς μόλις ανέβεις στη σέλα του, ηρεμείς κάπως. Είτε λόγω του μεγάλου ρεζερβουάρ (χωρητικότητας 19,2 λίτρων, παρακαλώ) που σε κάνει να νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερη μοτοσικλέτα, είτε λόγω των όμορφων και κλασικών οργάνων, είτε λόγω του μικρού του βάρους που κάνει τις επιτόπιες μανούβρες παιχνιδάκι, το YBR έχει τον τρόπο του να σε ηρεμήσει. Με ένα μόνο γύρισμα της μίζας, ο κινητήρας ξεκινά αθόρυβα και το πρώτο τράβηγμα του γκαζιού θέτει σε κίνηση τη μοτοσικλέτα, δείχνοντας τα πρώτα σημάδια υπεραρκετής ροπής. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα η κίνηση είναι παιχνιδάκι. Η ευελιξία και ο εύκολος και απόλυτος έλεγχος που έχεις πάνω στη μοτοσικλέτα σου δίνουν τη δυνατότητα να περνάς από παντού, με μόνο εμπόδιο το γεγονός ότι το τιμόνι βρίσκεται στο ύψος των καθρεφτών των αυτοκινήτων. Το συγχωρείς, όμως, όταν σου δείχνει το πόσο μπορεί να κόψει και να σε φέρει από το ένα ρεύμα στο άλλο, ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Και ενώ έχεις φύγει από το κέντρο της Αθήνας και οι ρυθμοί ανεβαίνουν λίγο στη Λ. Κηφισίας, συνειδητοποιείς ότι στις μεσαίες σ.α.λ. το YBR γίνεται ακόμη καλύτερο. Συνδυάζοντας ροπή και ευελιξία μπορείς να προσπεράσεις οποιονδήποτε στο δρόμο σου, ενώ εκμεταλλευόμενος την ισχύ του, δεν πρόκειται να τα βρεις σκούρα πουθενά. Ακόμη και σε υψηλότερες ταχύτητες, (μέσα στα όρια της πόλης) τα φρένα θα ικανοποιήσουν, αφήνοντας, όμως, ένα παράπονο για τη δύναμη που θα ήθελες αλλά δεν έχουν. Δεν πρόκειται, πάντως, να τεθεί θέμα ασφαλείας, καθώς το πίσω φρένο είναι πιο δυνατό από το μπροστινό και αρκετά αποτελεσματικό μέσα στην κίνηση.
Και έρχεται το πιο ανοιχτό κομμάτι της διαδρομής, αυτό της Εθνικής Οδού. Εκεί το YBR 250 θα φτάσει με σχετική άνεση τα 120 χλμ./ώρα και δε θα σταματήσει μέχρι ο δείκτης του κοντέρ να δείξει περίπου 130 χλμ./ώρα. Οι κραδασμοί δεν πρόκειται να ενοχλήσουν την ελαφριά κατασκευή, ενώ και η απουσία ζελατίνας δε θα προβληματίσει, καθώς σε τέτοιες ταχύτητες οι ριπές του αέρα δεν είναι και τόσο ενοχλητικές. Αυτό σημαίνει ότι το YBR 250 έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει, αρκεί να μην του ζητήσεις να τρέξει ή να στρίψει περισσότερο απ’ όσο μπορεί. Για το τελευταίο, ευθύνονται οι μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες είναι σεταρισμένες για την άνετη μετακίνηση στην πόλη και όχι για μεγάλες κλίσεις σε επαρχιακό στροφιλίκι.