Το GSX-R 1000 του 2007, σε αυτή τη νέα τάση που χαρακτηρίζει την κατηγορία, εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα και ραφινάρεται στα σημεία ώστε να παντρέψει μαγικά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά σε ένα πιο προσιτό ύφος.
Μπορεί η κατηγορία των Supersport να κατέχει μικρό μερίδιο αγοράς στη χώρα μας, αλλά το ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες της κατηγορίας είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας άλλωστε είναι εκείνες που θα συμμετάσχουν στους αγώνες Superbike και κάθε νίκη, κάθε παγκόσμιο πρωτάθλημα προσδίδει κύρος στην εκάστοτε εταιρία κατασκευής. Το ότι οι μοτοσικλέτες στην κατηγορία των Superbike είναι τα δίκυκλα με το λιγότερο κέρδος για τις βιομηχανίες μοτοσικλετών, είναι γεγονός. Η ιστορία έχει δείξει πως οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες ανανεώνονται κάθε δύο χρόνια ριζικά, κάτι που ‘‘όμως δε μεταφράζεται σε υπέρογκη αύξηση της τιμής τους, το αντίθετο μάλιστα, μιας και στις περισσότερες περιπτώσεις παραμένει ίδια με του περσινού μοντέλου. Στο κυνηγητό του σκύλου με τη γάτα και του ποντικού μία από τις εταιρίες που έχει δείξει καλή στρατηγική είναι και η Suzuki. Το K όπως πλέον έχει καθιερωθεί και ιδιαίτερα μετά το 2005 έχει εδραιωθεί στην κατηγορία και σε πολλές περιπτώσεις έγινε το σημείο αναφοράς. Τα τελευταία χρόνια η κατηγορία, αφού κορυφώθηκε στον τομέα των επιδόσεων και της ξυραφένιας οδικής συμπεριφοράς, μεταλλάσσει λίγο το χαρακτήρα της σε κάτι πιο ανθρωπόμορφο. Μπορεί να είναι εντυπωσιακά στο χαρτί τα εκατοντάδες άλογα, τα άκαμπτα πλαίσια, οι αναρτήσεις μπετόν, όμως στην καθημερινή χρήση οι μοτοσικλέτες εμφανίζονταν ιδιαίτερα δύστροπες. Φέτος, το συνολικό προφίλ των μοτοσικλετών παρουσιάζεται περισσότερο φιλικό και εκεί έχουν επικεντρωθεί οι προσπάθειες τεχνικών και σχεδιαστών. Φυσικά η χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων έχει γίνει περισσότερο προσιτή από κάθε άλλη φορά με σκοπό ώστε οι μοτοσικλέτες να εξομαλύνουν τα ατίθασα χαρακτηριστικά τους. Σε αυτή τη λογική κινήθηκε και το GSX-R 1000 του 2007, που πλέον καλύπτει τις προδιαγραφές EU3 και εμφανίζεται περισσότερο φιλικό από κάθε άλλη φορά.