Οι αναρτήσεις του νέου GSX-R έχουν δεχθεί και αυτές μικρές τροποποιήσεις συμβάλλοντας στη συνολική αναβάθμιση του μοντέλου. Το ανεστραμμένο πιρούνι παραμένει ίδιο σε διάμετρο με του περσινού μοντέλου, αλλά έχει μεγαλώσει τη διαδρομή του κατά 5 χιλ., από τα 120 στα 125 χιλ., ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί και η διάμετρος των τοιχωμάτων της μπότας από τα 54 στα 56 χιλ. Η σημαντικότερη όμως αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση είναι ότι πλέον υπάρχει η δυνατότητα 2 ρυθμίσεων στην συμπίεση (αργή- γρήγορη). Μεγαλύτερες βέβαια αλλαγές στον τομέα των αποσβεστήρων έχουμε στο πίσω αμορτισέρ, που και αυτό απέκτησε δύο ρυθμίσεις στη συμπίεση. Το νέο πλαίσιο έδωσε τη δυνατότητα της κάθετης τοποθέτησής του στον οριζόντιο άξονα, που έφερε και αλλαγές στο μοχλικό. Η νέα πιο κόμπακτ σχεδίαση του τελευταίου έδωσε τη δυνατότητα περισσότερου ελεύθερου χώρου για την τοποθέτηση του καταλύτη. Το δεύτερο χαρακτηριστικό που το νέο Suzuki φανερώνει την προσπάθειά του να γίνει φιλικότερο προς το χρήστη είναι η τοποθέτηση ηλεκτρονικού στραμπιλιζατέρ.