To GSX-R 1000 από το 2005, όπου και είχε δεχθεί καθολική ανανέωση, έγινε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, μιας και κατάφερνε να συγκεντρώσει τόσο την καλή απόδοση του κινητήρα, όσο και την άριστη οδική συμπεριφορά. Φέτος βρίσκεται στην καλύτερή του μορφή και στην πιο αξιοποιήσιμη για τη χρήση στο δρόμο. Τα επιπλέον 6 κιλά που έχει η μοτοσικλέτα σε σχέση με το περσινό μοντέλο και το κατά 10 χιλ. μεγαλύτερο μεταξόνιο της δεν έχουν επιδράσει καθόλου στην ευελιξία της, μιας και σαν αίσθηση δείχνει ελαφρύτερη. Η λαχταριστή απόδοση του κινητήρα που φέρει η οικογένεια των Κ έχει διατηρηθεί και στο φετινό μοντέλο και με το μαγικό κουμπάκι αλλαγής της χαρτογράφησης μεταμορφώνει την απόδοσή της ώστε σε όλες τις συνθήκες να μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμη. Ο υδραυλικός συμπλέκτης που διαθέτει έχει ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ήδη καλή λειτουργία του περσινού μοντέλου (με ντίζα). Το σύστημα πέδησης του GSX-R είναι αρκετά καλό, αλλά ο ανταγωνισμός του στο συγκεκριμένο τομέα έχει εξελιχθεί σε ασύλληπτο βαθμό, κάτι που σε αναγκάζει να κρατήσεις επιφυλάξεις για την απόδοσή του. Ο μονόδρομος συμπλέκτης είναι σαφώς πιο ευαίσθητος, κάτι που επιβαρύνει την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, αλλά ενισχύει την εμπιστοσύνη προς τον οδηγό στα βίαια κατεβάσματα σχέσεων σε γλιστερό οδόστρωμα. Το μακρύτερο ψαλίδι και η νέα σχεδίαση του μοχλικού έχουν χαρίσει δυνατότερο γκριπ και καλύτερη αίσθηση στο πίσω ελαστικό του GSX-R στην βίαιη έξοδο από την στροφή. Οι αναρτήσεις διατηρούν καλή αίσθηση και προοδευτική λειτουργία, γεγονός που θα κάνουν τη μοτοσικλέτα ‘‘άνετη’’ ακόμα και στις χαμηλές ταχύτητες. Το νέο πλαίσιο της έχει χαρίσει μεγαλύτερη αρμονία και περισσότερο προσιτό χαρακτήρα, δίχως όμως να κλέψει από την κορυφαία οδική συμπεριφορά της στο όριο.