LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η Suzuki είχε Κ(7)έφια !
Πλαίσιο-ψαλίδι
Διαβάστηκε από 78003 αναγνώστες
Το πλαίσιο είναι και αυτό καινούργιο με σκοπό ώστε η μοτοσικλέτα να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την οδική της συμπεριφορά αλλά και να ελέγχει ιδανικά τις τάσεις της ώστε να παρουσιάζει έναν πιο προσιτό χαρακτήρα προς το χρήστη της. Το πλαίσιο πλέον κατασκευάζεται από 5 χυτά τμήματα και παρουσιάζεται διαφοροποιημένο στις βάσεις του αμορτισέρ και στα σημεία στήριξης του κινητήρα. Το ψαλίδι είναι και αυτό καινούργιο, διαθέτοντας τρία χυτά τμήματα, ενώ είναι κατά 10 χιλ. μακρύτερο, επηρεάζοντας αναλόγως και το μεταξόνιο της μοτοσικλέτας από τα 1.405 στα 1.415 χιλ. Οι υπόλοιπες αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας σε σχέση με το περσινό μοντέλο αφορούν στο όφσετ, που μίκρυνε στα 28 χιλ από τα 30 χιλ. αλλά και το τρέιλ που μεγάλωσε στα 98 από τα 96 χιλ.

 
 Δοκιμή Suzuki GSX-R 1000 K7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Αναρτήσεις
Πλαίσιο-ψαλίδι
Κινητήρας
Οδηγώντας
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ