LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η Suzuki είχε Κ(7)έφια !
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 78005 αναγνώστες
Κινητήρας
Μπορεί τα γενικά χαρακτηριστικά του κινητήρα να έχουν μείνει ίδια με του περσινού μοντέλου, αλλά έχουν ραφιναριστεί λεπτομέρειες που μεταμόρφωσαν σε περισσότερο ευχάριστη την απόδοσή του. Τα μπεκ του ψεκασμού διαθέτουν 12 οπές, από 4 που είχε το απερχόμενο μοντέλο, για καλύτερη ατμοποίηση του καυσίμου. Για την καλύτερη αναπνοή του κινητήρα οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής μεγάλωσαν τη διάμετρό τους κατά 10% και 20% αντίστοιχα. Οι κεφαλές διαθέτουν νέα μπουζί για καλύτερο σπινθήρα και συνεπώς αποτελεσματικότερη καύση του μίγματος. Ο κινητήρας του Κ7, σύμφωνα με τη Suzuki, διαθέτει λίγο περισσότερη δύναμη από του περσινού μοντέλου, που εμφανίζεται 1.000 σ.α.λ. ψηλότερα στις 12.000 σ.α.λ.. Η σημαντικότερη αιτιολογία που επικαλείται η εταιρία στο παραπάνω γεγονός είναι η αύξηση της διαμέτρου των οπών στο κάτω μέρος του κάρτερ για την αποσυμπίεση του εγκλωβισμένου αέρα όταν τα έμβολα κινούνται προς το ΚΝΣ, από 39 στα 48 χιλ. Ο αντικραδασμικός άξονας παραμένει αλλά πλέον είναι περισσότερο κόμπακτ και 200 γρμ. ελαφρύτερος. Η αντλία λαδιού έγινε περισσότερο αποδοτική και η καλύτερη ψύξη ενισχύθηκε με το μεγαλύτερο ψυγείο νερού. Αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχουν, αλλά η τελική μετάδοση έχει κοντύνει στα 43/17 από τα 44/17 ενώ ο slipper συμπλέκτης έγινε αποτελεσματικότερος με την τοποθέτηση ενός ακόμα ελατηρίου (διαθέτει 4 από 3). Η σημαντικότερη αλλαγή όμως στο νέο κινητήρα του GSX-R είναι η δυνατότητα αλλαγής στη χαρτογράφηση ώστε ο οδηγός, αναλόγως των συνθηκών που επικρατούν, να μπορεί να διαμορφώσει μεταξύ τριών διαφορετικών τρόπων την απόδοση του κινητήρα. Μάλιστα αυτό γίνεται εύκολα από μπουτόν στο δεξί γκριπ, ενώ ο επιλεγμένος χάρτης (A-B-C) αναγράφεται και στο πάνελ των οργάνων.

 
 Δοκιμή Suzuki GSX-R 1000 K7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Αναρτήσεις
Πλαίσιο-ψαλίδι
Κινητήρας
Οδηγώντας
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ