LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανανεωμένο Z ή άλλο Z;
Πλαίσιο/ψαλίδι
Διαβάστηκε από 68263 αναγνώστες
Διαφορετική προσέγγιση
Το πλαίσιο του νέου Z δεν ακολούθησε τη σύγχρονη οδό του αλουμινίου, παραμένοντας ατσάλινο σωληνωτό. Ίσως γι’ αυτό, μάλιστα, κρύβεται πίσω από πλαστικά που το κάνουν να δείχνει σαν αλουμινένιο! Όσον αφορά στη σχεδίασή του, αυτή είναι νέα και το καθιστά λιγότερο άκαμπτο κατά 15%, ενισχύοντας κατά αυτόν τον τρόπο την πληροφόρηση που λαμβάνει ο αναβάτης. Σημαντικές αλλαγές υπάρχουν στη γεωμετρία, η οποία είναι πλέον πιο αργή, με το μεταξόνιο να μεγαλώνει κατά 25 χιλ. (φτάνοντας τα 1.445) και τον ίδιο δρόμο να ακολουθούν γωνία κάστερ (24,5 μοίρες από 24) και τρέιλ (103 χιλ. από 101). Νέο είναι το αλουμινένιο υποπλαίσιο, το οποίο επέτρεψε την τοποθέτηση των βάσεων του κινητήρα πίσω από τον κύλινδρο και πιο κοντά στο κέντρο βάρους. Νέο επίσης είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι, με ενισχυμένη ακαμψία ώστε να εξισορροπήσει τα νέα δεδομένα του πλαισίου.

 
 Δοκιμή Kawasaki Z 1000
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές αλλαγές:
Σχεδίαση
Φρένα
Κινητήρας
Θέση οδήγησης
Αναρτήσεις
Πλαίσιο/ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ