LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανανεωμένο Z ή άλλο Z;
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 68260 αναγνώστες
Επεμβάσεις ουσίας
Στα πλαίσια της νέας user friendly φιλοσοφίας του Z 1000 οι αναρτήσεις απέκτησαν πιο μαλακές ρυθμίσεις, Μπροστά διατηρήθηκε το ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 41 χιλ. και ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, το οποίο είναι μαλακό στην αρχή του και σκληραίνει προοδευτικά, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερης διαδρομής από την πραγματική που φτάνει τα 120 χιλ.. Στο πίσω μέρος απαντάται uni trak αμορτισέρ (με τις ίδιες ρυθμίσεις) με αυξημένη διαδρομή στα 150 χιλ. (από 138). Στο δρόμο, οι αναρτήσεις απορροφούν απολύτως ικανοποιητικά τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες, φροντίζοντας ιδιαίτερα για την άνεση των επιβαινόντων, αλλά σε κάθε απόπειρα αναζήτησης των ορίων της μοτοσικλέτας στις στροφές θα σταθεί εμπόδιο η ελλιπής πληροφόρηση από το πιρούνι. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι που θα ενοχλήσει έντονα ή θα στερήσει τη διασκέδαση από το μέσο αναβάτη, αλλά ίσως προβληματίσει τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις των streetfighter, βάζοντάς τους σε διαδικασία ψαξίματος για βελτίωση στον τομέα αυτό.

 
 Δοκιμή Kawasaki Z 1000
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές αλλαγές:
Σχεδίαση
Φρένα
Κινητήρας
Θέση οδήγησης
Αναρτήσεις
Πλαίσιο/ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ