LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανανεωμένο Z ή άλλο Z;
Θέση οδήγησης
Διαβάστηκε από 68265 αναγνώστες
Νέα δεδομένα
Αναίτια σκληρή η σέλα, είναι το μόνο στοιχείο που μειώσει τα επίπεδα άνεσης του οδηγού.
Το πνεύμα ανανέωσης συμπαρέσυρε και τη θέση οδήγησης, η οποία έγινε λίγο πιο όρθια, με στόχο την επίτευξη μεγαλυτέρων επιπέδων άνεσης στις καθημερινές μετακινήσεις. Το τιμόνι έχει έρθει πιο κοντά στον κορμό του αναβάτη και δεν μπορείς να το πεις φαρδύ (όπως μας έχουν συνηθίσει τα streetfighter), ούτε βέβαια και στενό. Οι διαστάσεις του είναι πολύ λογικές και βολεύει στην πόλη, χωρίς από την άλλη να εμποδίζει τον έλεγχο όταν ανέβουν οι ρυθμοί (εκεί βέβαια θα ταίριαζε πιο φαρδύ τιμόνι με καλύτερους μοχλούς). Η σέλα έχει στενέψει κατά 40 ολόκληρα χιλιοστά στο μπροστινό της μέρος, διευκολύνοντας τους κοντύτερους αναβάτες να πατούν και με τα δύο πόδια στο έδαφος, αλλά η σκληρότητά της δεν άφησε καλές εντυπώσεις (στοιχείο που δε συνάδει με τον εύχρηστο χαρακτήρα του συνόλου). Με ελάχιστο αφρώδες υλικό και μικρές διαστάσεις, ακολουθεί τα supersport πρότυπα και θα κουράσει σχετικά γρήγορα. Όσον αφορά στο συνεπιβάτη, η άνεση αυτού κυμαίνεται σε αποδεκτά επίπεδα, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας. Το μικρό, υπερυψωμένο σελάκι δε θα τον υποδεχτεί με “ανοιχτές αγκάλες”, ωστόσο θα του προσφέρει καλή στήριξη και η μικρή σχετικά απόσταση που το χωρίζει από το ρεζερβουάρ θα του επιτρέψει (με ελαφρύ σκύψιμο) να στηριχτεί από αυτό.

 
 Δοκιμή Kawasaki Z 1000
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές αλλαγές:
Σχεδίαση
Φρένα
Κινητήρας
Θέση οδήγησης
Αναρτήσεις
Πλαίσιο/ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ