Μία από τις μοτοσικλέτες που αντιστάθηκαν στις κινήσεις των εταιριών που ήθελαν τα on-off ογκώδη, με μεγάλα φέρινγκ και ατελείωτες φορτωτικές δυνατότητες, σε βάρος του χωμάτινου χαρακτήρα και της πρακτικότητας που προσφέρει ένα λεπτοκαμωμένο μοντέλο ήταν και το DR-Z 400S της Suzuki. Το 400S βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στο καθαρόαιμο enduro 400E, καθώς η συνταγή ήταν ήδη έτοιμη και πετυχημένη. Ο κινητήρας εξημερώθηκε και τα απαραίτητα περιφερειακά για χρήση στο δρόμο (φώτα, φλας, κόρνα, όργανα και μαρσπιέ συνεπιβάτη) μπήκαν στη θέση τους. Οι χωμάτινοι προσανατολισμοί του δεν κρύβονται σε καμιά περίπτωση. Η λεπτή σιλουέτα του, η θέση του τιμονιού και ο μοχλός που δίνει, καθώς και οι εκπληκτικές αναρτήσεις ενισχύουν σημαντικά τις δυνατότητες του DR-Z σε… μη χαρτογραφημένους δρόμους. Και στην άσφαλτο, το on-off της Suzuki κινείται γρήγορα και άνετα, καταπίνοντας χιλιόμετρα, ειδικά στις κλειστές διαδρομές. Και, αν το χώμα είναι το σπίτι του DR-Z, τότε η πόλη είναι το… εξοχικό του! Μέσα στην κίνηση, ευνοείται από τη λεπτή του σιλουέτα, το χαμηλό βάρος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Αναμφισβήτητα, τον καλύτερο εαυτό του τον δείχνει στο χώμα, ωστόσο, καταφέρνει να κινηθεί άνετα και σε άσφαλτο αλλά και στην πόλη, αρκεί ο αναβάτης του να είναι διατεθειμένος να κάνει μερικές παραχωρήσεις.