Κάπου μέσα στο 2001 η νέα δικύλινδρη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ κέρδισε το Ράλι Ντακάρ και όλοι περίμεναν πότε το Adventure θα κυκλοφορήσει στο δρόμο, με φλασάκια, πινακίδα και όλα τα συναφή. Η αυστριακή εταιρία μας κράτησε σε αναμονή δύο μόλις χρόνια, καθώς το 2003 κυκλοφόρησε το Adventure 950S, βασισμένο στον υγρόψυκτο LC8 και την αγωνιστική τεχνογνωσία της ΚΤΜ. Με μεγάλες διαστάσεις, εξαιρετικές ικανότητες εντός και εκτός δρόμου και μοναδική εργονομία, το Adventure έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία των μεγάλων on-off. Εκτός από το πλαίσιο και τον κινητήρα (δανεισμένα απευθείας από το αγωνιστικό μοντέλο του Meoni), η μοτοσικλέτα διέθετε και κορυφαίο εξοπλισμό. Το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ και το ανεστραμμένο πιρούνι της WP, το σύστημα πέδησης της Brembo, ο υπερπλήρης πίνακας οργάνων και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής κέρδισαν από την πρώτη στιγμή τους λάτρεις της περιπέτειας. Ένα χρόνο μετά, η ΚΤΜ κυκλοφόρησε και την περισσότερο ασφάλτινη έκδοση (χωρίς το S), η οποία διέφερε μόνο στη διαδρομή των αναρτήσεων. Το “ασφάλτινο” Adventure διέθετε κοντύτερες αναρτήσεις, βελτιώνοντας σημαντικά την οδική συμπεριφορά του στο δρόμο. Η πορεία του 950 μέχρι και το 2006, όταν αντικαταστήθηκε από το 990, απέδειξε ότι ο Έλληνες έχουν στο αίμα τους την περιπέτεια και το Adventure ήταν ικανό να τους τη δώσει σε μεγάλες δόσεις.