LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Evolution X!
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 80554 αναγνώστες
Ευέλικτο, υπάκουο και γρήγορο
Η σταθερότητα του XEvo και η υπακοή του σε κάθε (μικρή ή μεγάλη) εντολή του αναβάτη του είναι τα βασικότερα χαρακτηριστικά του. Ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες θα παραμείνει σταθερό και δε θα παρουσιάσει κραδασμούς, παρά μόνο κοντά στην τελική των 150 χλμ./ώρα. Αυτό αποτελεί και το μόνο αρνητικό του στο ταξίδι, καθώς, κατά τ’ άλλα, έχει ικανοποιητική για scooter 250 κ.εκ. δύναμη ψηλά, σε κρατάει ξεκούραστο, ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα και σε προστατεύει ολοκληρωτικά από τον αέρα, χάρη στην τεράστια μάσκα και την ψηλή ζελατίνα. Σταθερό θα παραμείνει και υπό κλίση, ιδιότητα που χρωστά στο ζύγισμά του και τις πολύ καλές αναρτήσεις του. Αν και οι τροχοί (14” μπροστά και 12” πίσω) θα θέσουν τελικά το όριο, το XΕvo στρίβει με ασφάλεια και εναλλάσσει εύκολα την κλίση του. Μέσα στην πόλη, το “ξελάσπωμα” θα αναλάβει ο εκπληκτικός κινητήρας του. Ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού θα ξεκινήσει το scooter, μόλις το στροφόμετρο δείξει τις 5.000 σ.α.λ. και, ένα δευτερόλεπτο αργότερα, το ξέσπασμα του μοτέρ θα το φέρει να δουλεύει στις 8.000 σ.α.λ., αξιοποιώντας το maximum των δυνατοτήτων του. Η γρήγορη και ευέλικτη μετακίνηση είναι δεδομένη σε αυτό το σημείο, αφού έχετε και παραπάνω από όσα χρειάζεστε στην πόλη. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και τα αποθέματα της ισχύος και της ροπής κάνουν την εμφάνισή τους, οποτεδήποτε κι αν τα χρειαστείτε. Το νεύρο που επιδεικνύει στην κίνηση το XEvo δικαιολογεί και την απόλυτη λειτουργία του πίσω φρένου – και “χαντακώνει” ακόμη περισσότερο την αδυναμία του μπροστινού… Θα χρειαστεί, ωστόσο, αρκετή προσοχή και εξάσκηση, ώστε να αποφύγει ο αναβάτης τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα του τροχού, ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα.

 
 Piaggio XΕvo 250 i.e.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
¶νεση / Χώροι
Φρένα
Λεπτομερώς
Αισθητική
Πλαίσιο / Κινητήρας
Αναρτήσεις
Όγκος / Ζύγισμα
Συμπέρασμα
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ