LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Πρωταθλητής με πολιτική αμφίεση
Πλαίσιο: Οι δεύτερες αλλαγές
Διαβάστηκε από 66675 αναγνώστες
Το δεύτερο σημείο που το νέο R6 εμφανίζεται διαφοροποιημένο σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι το πλαίσιο, το ψαλίδι και το υποπλαίσιο. Το πλαίσιο έχει αναθεωρήσει τις εσωτερικές του διαστάσεις ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται ενδοτικότερα τις δυνάμεις που δημιουργούνται όταν η μοτοσικλέτα κινείται στο όριο. Το νέο πλαίσιο εμφανίζεται περισσότερο ενισχυμένο στο λαιμό, με τα τοιχώματα να έχουν αποκτήσει περισσότερο υλικό, η περιοχή στο κέντρο του πλαισίου, που φωλιάζουν τα γόνατα έχει λεπτύνει, ενώ αφαιρέθηκε και η γέφυρα που υπήρχε μεταξύ των δοκών. Για την καλύτερη διαχείριση των τάσεών του έχει αλλάξει και ο τρόπος χύτευσης στο ψαλίδι. Το υποπλαίσιο είναι πλέον κατασκευασμένο από μαγνήσιο αφαιρώντας από το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας 450 γρμ.

 
 Yamaha YZF R6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι πρώτες σημαντικές αλλαγές
Σχεδίαση: Δίκυκλο άλλου γαλαξία
Πλαίσιο: Οι δεύτερες αλλαγές
Φρένα: Με διαθέσεις ανάποδης σούζας
Θέση οδήγησης: Περισσότερο επιθετική
Οδηγώντας: Με εχθρό τη χρηστικότητα και σύμμαχο τη διασκέδαση
Αναρτήσεις: Με μικρές αλλαγές
Συμπέρασμα: Για εκλεκτούς


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ