Ένα ντουλαπάκι στην ποδιά, ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος δεξιά των οργάνων και ο κλασικός χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και αρκετά άλλα πράγματα σηματοδοτούν τις μεταφορικές ικανότητες του MS3. Σε αυτό προστίθεται και η σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές του συνεπιβάτη. Οι “ακίδες” στο κάτω μέρος της είναι πολύ πρακτικές, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δεθεί κάτι με χταπόδι. Η δύο επιπέδων σκληρή σέλα είναι αρκετά άνετη για τον οδηγό διαθέτοντας και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πλάτη! Το τιμόνι έρχεται κοντά σε αυτόν, ενώ τα πόδια, για τους ψηλότερους, θα βολευτούν καλύτερα στο μπροστινό μέρος της ποδιάς. Ακόμη και οι πιο “αδικημένοι” όμως δε θα πρέπει να ανησυχούν, αφού το οριζόντιο τμήμα της είναι μεγάλο και επίπεδο, ενώ ακριβώς στο σημείο που θα έπρεπε να βρίσκουν τα κάτω άκρα τους, όταν πατούν στο έδαφος, υπάρχουν δύο κοιλότητες που βοηθούν αφάνταστα στο να φτάνουν κάτω εύκολα και με ασφάλεια. Ο συνεπιβάτης, κάθεται αρκετά ψηλότερα και, χωρίς να ενθουσιαστεί, θα βολευτεί στο κομμάτι που του αναλογεί. Το αρνητικό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι τα γόνατά του βρίσκουν στους αγκώνες του οδηγού χωρίς καν να πραγματοποιηθούν επιτόπιοι ελιγμοί, λόγω και των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. Τέλος, τα χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις στο τιμόνι, ενώ οι καθρέπτες, αν και πολυρυθμιζόμενοι, προσφέρουν σχετικά μικρό οπτικό πεδίο.