LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Sportcity στον κύβο
Οδηγώντας: Στην εθνική & επαρχιακό δίκτυο
Διαβάστηκε από 37420 αναγνώστες
Στη διάρκεια της μιας ώρας ελεύθερης οδήγησης που είχαμε, ο ντόπιος οδηγός μας πήγε σε έναν κύκλο 50 χιλιομέτρων σε επαρχιακούς δρόμους και Εθνική οδό. Στους στενούς επαρχιακούς με τις αναρίθμητες λακκούβες το καινούργιο πλαίσιο ‘‘επέδειξε ήθος και επίπεδο’’ και έτσι δεν έχανες το σημείο που είχες σημαδέψει για να περάσεις ή να σταματήσεις. Στο σημείο δε της εισόδου στην Εθνική, λόγω της διαφοράς νερού στο οδόστρωμα, δύο μέλη της αποστολής πήγαν να αγοράσουν ιταλικό έδαφος, αλλά το Cube, παρόλο που πήγαινε κοντά στην τελική του, έσωσε την κατάσταση με μια απλή διόρθωση. Τα χιλιόμετρα αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς μέχρι τα 20, ενώ η τελική του ταχύτητα άγγιξε τα 145 χλμ. ανά ώρα. Το Cube δε διαθέτει τους 16άρηδες τροχούς ενός SH ή ενός Carnaby που θα βοηθούσαν την κατάσταση. Χωρίς να θέλει να θυσιάσει τη sport προϊστορία του, διατηρεί ένα 15άρη τροχό μπροστά αλλά ‘‘πονηρά’’ έχει μεγάλο προφίλ στα ελαστικά, κάτι που αποσβαίνει μέρος των κραδασμών και αντισταθμίζει την άνεση ενός 6άρη. Είναι το μόνο της κατηγορίας του με δύο δισκόπλακες μπροστά 260 χιλ. χωρίς βοηθητικά συστήματα που θα ευνούχιζαν τη sport προσωπικότητά του. Ο χώρος για τα πόδια (και ενίοτε για μεταφορά αντικειμένων) είναι μεγαλύτερος σε μήκος και πλάτος, ενώ οι γρίλιες πάνω από τα γόνατα του οδηγού απάγουν μακριά το ζεστό αέρα από το ψυγείο. Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί η γνωστή ‘‘κουβέρτα’’, ο αέρας αυτός ζεσταίνει τα πόδια του οδηγού προσθέτοντας ένα ακόμα συν στην άνεση. Τα πλαστικά καπάκια του τιμονιού μεγάλωσαν καθ’ ύψος για να χωρέσουν τα μεγαλύτερα όργανα. Αυξήθηκε έτσι έστω και λίγο η μετωπική κάλυψη από τον αέρα και τα όργανα έγιναν μικτά-αναλογικά και ψηφιακά, ενώ οι ενδείξεις έγιναν πιο ευανάγνωστες και πιο κλασικές. Το μικρό ζελατινάκι παρέμεινε, ενώ η σέλα μεγάλωσε συνολικά σε διαστάσεις κάνοντας το συνεπιβάτη ‘‘πασά’’, μιας και η θέση των ποδοστηρίων του είναι πλέον στο κατάλληλο ύψος. Ο χώρος κάτω από αυτή μεγάλωσε λίγο αλλά όχι αρκετά για να χωρά full face κράνος. Το μέγεθος και η σχεδίαση της πίσω σχάρας διεκδικούν ρεκόρ διαστάσεων και σχεδίασης. Η μεγαλύτερη της κατηγορίας, αν όχι σε scooter, θα σηκώσει όσα ογκώδη και βαριά αντικείμενα δε χωρέσουν στα πόδια του οδηγού. Αποτελεί ταυτόχρονα και τη βάση των εργοστασιακών βαλιτσών και σίγουρα θα διευκολύνει ως λαβή στήριξης συνεπιβάτη. Σε γενικές γραμμές μόνο με καλά λόγια μπορούμε να υποδεχθούμε την εξέλιξη του Sportcity, τη στιγμή που, ενώ η αύξηση των διαστάσεων και των κυβικών υποθετικά θα το έκανε πιο αργό, παραμένει το ίδιο γρήγορο. Σχεδιασμένο και υλοποιημένο σε χρόνο ρεκόρ (6 μήνες ), το project Cube βαραίνει την πλάστιγγα του ανταγωνισμού προς το μέρος του υπενθυμίζοντας πως ό,τι sport δε χρειάζεται να μην είναι και άνετο Η τιμή με την οποία θα έρθει στην Ελλάδα είναι στα 3.950 ευρώ, δηλαδή φθηνότερο κοντά στα 1.000 ευρώ από το Honda SH 300 και ακριβότερο κατά 300 ευρώ από το Piaggio Carnaby 250. Οι εκδόσεις 125 και 200, που έχουν 1 δισκόφρενο μπροστά, είναι αντίστοιχα στα 2.640 και 3.280.

 
 Aποστολή Μιλάνο : Nέα Αprilia Sportcity
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: στους δρόμους του Μιλάνου
Σχεδίαση: Design leaves the city
Οδηγώντας: Στην εθνική & επαρχιακό δίκτυο
Τι μας είπαν


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ