LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Καλώς ήρθες και πάλι
Γενικά χαρακτηριστικά
Διαβάστηκε από 111437 αναγνώστες
H επιτυχημένη συνταγή του παλιού σε νέα εκτέλεση
Όπως το πρώτο Tenere του 83 βασίστηκε στην "τότε" έκδοση του ΧΤ, έτσι και το νέο μοντέλο δανείζεται τον κινητήρα και επί μέρους τμήματα από το "νυν" ΧΤ660R. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος κινητήρας των 660κ.εκ., είναι ρυθμισμένος στη συγκεκριμένη περίπτωση προκειμένου να ευνοηθεί η ισχύς στην χαμηλομεσαία περιοχή των στροφών λειτουργίας του, τροφοδοτείται φυσικά μέσω ψεκασμού και αποδίδει 48,4 ίππους και 5,87 χιλιόγραμμα ροπής στις 6.100 και 5.500 σ.α.λ. αντιστοίχως. Το νέο πλαίσιο είναι ανοικτού τύπου με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του και κατασκευασμένα από χάλυβα, ενώ νέο είναι επίσης και το ψαλίδι αλουμινίου. Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά έχει τοποθετηθεί τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 210 χλστ. με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατήριου, ενώ πίσω, μονό αμορτισέρ διαδρομής 200 χλστ. επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση. Το φρενάρισμα του νέου Tenere αναλαμβάνουν δύο δίσκοι διαμέτρου 298 χλστ. μπροστά και μονός δίσκος διαμέτρου 245 χλστ. πίσω. Τέλος, ως on-off που σέβεται τον εαυτό του, το Tenere φέρει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 22 λίτρων, ενώ, σύμφωνα πάντα με τη Yamaha, το βάρος του ανέρχεται στα 183 κιλά.

 
 Δοκιμή Yamaha XT660Z Tenere
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το ένδοξο παρελθόν
: ...και τo παρόν
Γενικά χαρακτηριστικά
Σχεδίαση
Οδηγώντας
Ταξιδευτής του κόσμου


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ