Το πιρούνι είναι συμβατικό και τα καλάμια του έχουν διάμετρο 33 χιλ., ενώ η διαδρομή τους φτάνει τα 130 χιλ. Πίσω, το μονό αμορτισέρ φέρει μοχλικό και πέραν της προφόρτισης του ελατηρίου δε διαθέτει άλλες ρυθμίσεις. Η διαδρομή του ανέρχεται και εδώ στα 130 χιλ. Παρά τις λιγοστές ρυθμίσεις (το πιρούνι δε φέρει καμία) οι αναρτήσεις είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν ικανοποιητικά στα καθήκοντά τους απορροφώντας τις περισσότερες από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κουράζουν ή να “κουράζονται”. Παράλληλα, θα πληροφορήσουν τον αναβάτη για την πρόσφυση του δρόμου και μόνο σε οριακό φρενάρισμα θα παρουσιαστούν κάποιες στρεβλώσεις από το πιρούνι. ΓιΆ αυτό “ευθύνονται” και τα φρένα, αφού ο μονός μπροστινός δίσκος των 292 χιλ. με τη διέμβολη δαγκάνα, μπορεί να ακούγεται λίγος, παράγει όμως αρκετή ισχύ για να φέρει το πιρούνι στα όριά του. Και το πίσω φρένο είναι αρκετά δυνατό και θα μπλοκάρει εύκολα αλλά ελεγχόμενα τον τροχό. Η αίσθηση και των δύο είναι πολύ καλή και με λίγη εξάσκηση στο μπροστινό θα κάνετε ακόμη και endo.