Οι διαστάσεις βρίσκονται στο άνω άκρο της κατηγορίας, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τη θέση οδήγησης, η οποία έχει σχεδιαστεί και για ευρωπαϊκά αναστήματα. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά, τα γόνατα σχηματίζουν μικρές γωνιές, η σέλα είναι κατηφορική και αρκετά στενή στο σημείο που συναντά το ρεζερβουάρ και παρά το ύψος της δε θα δημιουργήσει πρόβλημα ακόμη και αν σας λείπουν μερικά εκατοστά. Τα πάντα κινούνται στη sport φιλοσοφία της εμφάνισης, κάτι που σημαίνει ότι τα κλιπόν είναι χαμηλά τοποθετημένα ώστε ο εμπρός τροχός, αλλά και οι καρποί, να φορτίζονται από το βάρος του κορμού. Η σέλα προσφέρει αρκετό χώρο για τη σωστή τοποθέτηση του σώματος κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση και βοηθά στην εύκολη έξοδο του σώματος στις στροφές. Θέση για το συνεπιβάτη υπάρχει αλλά, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα αυτού του είδους, ανεξαρτήτως κυβισμού, προσφέρεται μόνο για μικρές αποστάσεις και κουράζει γρήγορα. Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη! Σχεδόν τα πάντα πάνω στο YZF-R θα μπορούσαν να ανήκουν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας, με την ποιότητα της βαφής και το φινίρισμα, τόσο στα πλαστικά, όσο και στα μεταλλικά μέρη, να κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα για το κόστος της κατασκευής. Το μόνο παράπονο που έχουμε είναι οι εκτεθειμένες φύσες των φλας στην περιοχή του φέρινγκ. Αλλά αυτά παθαίνεις όταν σε καλομαθαίνουν!