Το YZF-R αποδεικνύεται ένα μικρό διαβολάκι μέσα στην πόλη και δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα όσο κινείται σε ευθεία πορεία. Στις μανούβρες ανάμεσα από αυτά, θα δυσκολευτεί λίγο λόγω του χαμηλού τιμονιού, που μεταφέρει το βάρος μπροστά και κάνει την αίσθηση πιο βαριά από αυτή που έχουν τα υπόλοιπα “όπλα της πόλης”. Στον αυτοκινητόδρομο, η ισχύς του μοτέρ επαρκεί για ταχύτητες κοντά στα 110-120 χλμ./ώρα, αν κινείσαι solo και δεν είναι λίγες οι φορές που θα ακολουθήσεις 250άρια scooter ακόμη και στην επιτάχυνση. Αν οδηγείς όρθιος και με τον άνεμο κόντρα δε θα δεις περισσότερα από 100 χλμ./ώρα, κάτι που εξαρτάται βέβαια και από τον εκάστοτε σωματότυπο και το βάρος του αναβάτη. Θέλει σκύψιμο πίσω από τη μικρή ζελατίνα και υπομονή, κάτι που θα σε ανταμείψει με καμιά 15αριά χιλιόμετρα παραπάνω στο κοντέρ. Κάπου εδώ αρχίζουν και τα “ιδιαίτερα μαθήματα” που παραδίδει το 125άρι της Yamaha στους νέους οδηγούς αλλά και οι παρομοιώσεις με σκηνές που εξελίσσονται στο MotoGP! Στις στροφές αρχίζει το δεύτερο μάθημα, αφού το R125 θα σε αφήσει να συγκεντρωθείς απόλυτα στην οδήγηση. Λόγω του μικρού κινητήρα, σε μαθαίνει να οδηγείς με τη φόρα και να επιλέγεις τις ιδανικές γραμμές ώστε να χάνεις όση λιγότερη ορμή γίνεται. Σε αυτό βοηθά και το στιβαρό πλαίσιο που δε ζορίζεται πουθενά και διαχειρίζεται με άνεση τις δυνάμεις που αναπτύσσονται. Το μικρό Yamaha μπορεί να κουβαλήσει αρκετή ταχύτητα μέσα στη στροφή, όση βέβαια του επιτρέπουν τα στενά ελαστικά και η ποιότητα της ασφάλτου. Μάζεψε, λοιπόν, όση μπορείς πριν την είσοδο και άνοιξε το γκάζι όσο νωρίτερα… σου ΅ΆβαστάειΆΆ. Ακόμη και με 15 άλογα αυτό αποτελεί ένα παιχνίδι για γερά νεύρα και σίγουρα το καλύτερο σχολείο για τους νέους οδηγούς. Ένα άλλο πράγμα που το YZF-R125 θα σου δώσει να καταλάβεις είναι ότι αν θες να στρίψεις σβέλτα πρέπει να χρησιμοποιήσεις και το σώμα σου βγάζοντάς το από τη σέλα, κάτι που γίνεται πολύ εύκολα λόγω του διαθέσιμου χώρου που υπάρχει. Στις παρατεταμένες μένει βιδωμένο στην τροχιά του γεμίζοντάς σε αυτοπεποίθηση. Είναι δεκτικό στην αλλαγή κατεύθυνσης μέσα στη στροφή, ενώ στα φρένα ανοίγει ελαφρά την τροχιά του. Μείνε, λοιπόν, μακριά από αυτά. Ούτως ή άλλως δεν πρέπει να τα χρησιμοποιείς εκεί!