H σέλα βρίσκεται στα 840 χιλ. και λόγω του σχήματός της, που στενεύει αρκετά μπροστά, επιτρέπει σε αναβάτες μεσαίου ύψους να πατάνε σταθερά στο έδαφος, διευκολύνοντας τον έλεγχο. Όχι ότι κάτι τέτοιο χρειάζεται, βέβαια, αφού το Versys έχει πανάλαφρη αίσθηση, είτε είναι σταματημένο είτε κινείται, και αυτό, σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, αποδεικνύεται σωτήριο στην πόλη, όπου η μοτοσικλέτα είναι ικανή να ακολουθήσει τα παπιά και τα scooter. Το πραγματικό ατού αυτής της μοτοσικλέτας όμως είναι ο κινητήρας της που αποτελεί το πιο ‘‘ζωντανό’’ και ευχάριστο σε λειτουργία σύνολο της κατηγορίας. Δύναμη παντού, ελαστικότητα και …σούζες μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού στις δύο πρώτες σχέσεις είναι τα χαρακτηριστικά του, παρόλο που οι 64 ίπποι που αποδίδει στο…press kit δεν εντυπωσιάζουν, αρχικά τουλάχιστον. Οι ευχάριστες εκπλήξεις όμως συνεχίζονται και στους στριφογυριστούς επαρχιακούς, όπου το Versys μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και στα χέρια ενός ικανού οδηγού να βάλει τα γυαλιά ακόμα και σε μοτοσικλέτες ‘‘ειδικής’’ τιμής και ‘‘ειδικού’’ προορισμού. Το μεγάλο τιμόνι προσφέρει ιδανικό μοχλό και λόγω της ελαφριάς αίσθησης, οι εναλλαγές των κλίσεων γίνονται εύκολα και –κυρίως- γρήγορα, ενώ η streetάδικη λειτουργία των αναρτήσεων και το στιβαρό πλαίσιο διατηρούν τη συνοχή του συνόλου ακόμα και αν αυτό πιεστεί σε βαθμό που δε συνάδει με την κατηγορία των on-off. Τα φρένα προσφέρουν αίσθηση, γραμμικότητα και πολλή δύναμη, που πολλές φορές φέρνει σε δύσκολη θέση το πιρούνι (βυθίζεται πολύ) και το μπροστινό ελαστικό (αδυνατεί να βρει πρόσφυση και μπλοκάρει). Πρόβλημα δεν τίθεται, όμως, αφού το πρώτο… ρυθμίζεται (λίγο πιο αργή απόσβεση συμπίεσης χρειάζεται) και το δεύτερο …αλλάζεται (ένα πιο sport προσανατολισμού λάστιχο θα αναδείξει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας). Το ότι θα έχετε όρεξη για κυνηγητό και διασκέδαση μόλις φτάσετε στους επαρχιακούς είναι σίγουρο, αφού το Versys τα καταφέρνει πολύ καλά και στην Εθνική. Η άνεση για αναβάτη και συνεπιβάτη επιτρέπει στάσεις μόνο για ανεφοδιασμούς (με μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα στα 100 χλμ., αυτό σημαίνει μέση αυτονομία 345 χλμ.), η κάλυψη από τον αέρα είναι ικανοποιητική, ενώ ο κινητήρας μπορεί να κρατά ταχύτητες της τάξεως των 160-180 χ.α.ω. άνετα, με τη μοτοσικλέτα να παραμένει σταθερή ακόμα και αν ‘‘κουβαλά’’ αυτά τα χιλιόμετρα σε παρατεταμένες στροφές.