Το καλοκαίρι άνθρωποι και μηχανές φτάνουν στα όριά τους. Η οδήγηση κάτω από τον καυτό ήλιο και με θερμοκρασίες που αγγίζουν ακόμα και τους σαράντα βαθμούς, κρύβει παγίδες και κινδύνους που θα πρέπει να τους προλάβουμε ώστε να μειώσουμε τις πιθανότητες να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα στο νησί, που τα μέσα είναι συνήθως περιορισμένα.
Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις για τη μοτοσικλέτα.
1. Πρώτη βασική κίνηση είναι η αλλαγή λαδιών, ασχέτως αν έχουν ακόμα ζωή ή είναι μακράς διαρκείας. Οι ψηλές θερμοκρασίες, οι χαμηλές ταχύτητες και το επιπλέον βάρος θα κάνουν κυριολεκτικά τα λάδια να βράσουν. Πάρτε για παράδειγμα το λάδι της φριτέζας. Όσο πιο φρέσκο, τόσο πιο ωραίες και υγιεινές οι πατάτες. Μη λυπηθείτε, λοιπόν, το επιπλέον αυτό έξοδο.
2. Το ίδιο σχολαστικοί πρέπει να είμαστε με τα υγρά των φρενών και του ψυγείου. Αν δεν υπάρχει σωστή ποσότητα στα φρένα, η τρόμπα ενδέχεται να τραβήξει αέρα αν ζοριστεί, που σημαίνει αυτόματα απώλεια πέδησης.
3. Παράλληλα με τα υγρά των φρένων ελέγχουμε και τα τακάκια που θα έχουν ιδιαίτερα δύσκολο έργο να επιτελέσουν
4. Επόμενο βήμα, ο έλεγχος της αλυσίδας που στεγνώνει γρήγορα με τη ζέστη και τη σκόνη. Πάρτε μαζί σας οπωσδήποτε λιπαντικό σπρέι για να μην είναι για πέταμα η αλυσίδα όταν γυρίσετε. Αν μπορείτε, αποφύγετε την άμμο. Την ταλαιπωρεί υπερβολικά.
5. Σημαντικός παράγοντας ασφάλειας και αξιόπιστης ολοκλήρωσης των διακοπών είναι τα ελαστικά. Ρυθμίστε τις πιέσεις ανάλογα με το βάρος, την ύπαρξη συνεπιβάτη και το τερέν που θα κινηθείτε.