Η διαδικασία της προσπέρασης θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Συμβουλευόμαστε πάντα τους καθρέφτες αλλά γυρνάμε ελαφριά και το κεφάλι αριστερά για να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι δεν έρχεται κανένας από πίσω. Στον ανοιχτό δρόμο ο αρχηγός ενημερώνει για την επικείμενη προσπέραση και, αφού εξασφαλίσει για όλους αρκετό χώρο μπροστά, αλλάζει λωρίδα. Η αλλαγή πρέπει να γίνεται χωρίς χρονοτριβή και αφού μπούμε στη λωρίδα εξασφαλίζουμε χώρο γιΆ αυτούς που ακολουθούν. Στον επαρχιακό, που ούτε χώρος υπάρχει αλλά ούτε και ορατότητα λόγω των στροφών, κάθε αναβάτης, εφόσον σταθμίσει τους παράγοντες και ενημερώσει αυτόν που ακολουθεί, προσπερνά ξεχωριστά. Έτσι, αν αλλάξει κάτι και ο προπορευμένος αναβάτης πρέπει να διακόψει απότομα τη διαδικασία, δεν υπάρχει φόβος να πέσει πάνω του αυτός που σε άλλη περίπτωση θα ακολουθούσε. Παντού και ιδιαίτερα σε δρόμο που τον διασχίζετε πρώτη φορά, κάντε υπομονή. Ίσως μας εξιτάρει η προσπάθεια προσπέρασης σε δύσκολες συνθήκες. Επιβεβαιώνει το εγώ μας αλλά και τις δυνατότητες της μοτοσικλέτα μας. Ωστόσο, δείχνουμε αυτοσυγκράτηση. Κανείς δε θα μας χειροκροτήσει. Δεν έχει θεατές στις στροφές. Αντίθετα, ενδέχεται να παρασύρουμε και αυτόν που ακολουθεί. Η διατήρηση του σχηματισμού δεν είναι αυτοσκοπός. Στην πλησιέστερη ευθεία η ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να ανασυγκροτηθεί και να ξαναβρεί το ρυθμό της.