Μέσα στην πόλη, το Sportcity μπορεί να εγγυηθεί όχι μόνο σβέλτη και γρήγορη μετακίνηση, αλλά και sport συμπεριφορά που συνοδεύεται από τόνους διασκέδασης. Από τη στιγμή που θα δοθεί η πρώτη εντολή από το γκριπ του γκαζιού μέχρι την ώρα που ο αναβάτης θα ξαναπατήσει το πόδι του στην άσφαλτο, η βόλτα του Sportcity συνοδεύεται από άφθονη ροπή (για τα δεδομένα των μεσαίων scooter), ευέλικτη συμπεριφορά, μεγάλα περιθώρια κλίσης και ακαμψία που σε εμπνέει για παιχνίδι. Επιπλέον, τα φρένα δίνουν μεγάλη εμπιστοσύνη σε ό,τι θέλεις να δοκιμάσεις στο δρόμο, καθώς γνωρίζεις ότι θα σε υποστηρίξουν, ακόμη και σε περίπτωση ανάγκης. Και, εκτός αυτού, η απουσία συνδυασμένης πέδησης θα σου επιτρέψει να μπλοκάρεις κατά βούληση τον πίσω τροχό και να παίξεις λίγο ακόμη.
Αφήνοντας κατά μέρος τη διασκέδαση, το Cube 300 θα αποδειχθεί και αρκετά πρακτικό. Είναι άνετο, μπορεί να χωθεί στην κίνηση, διαθέτει ικανοποιητικό κόψιμο τιμονιού και, παρά τους μικρούς αποθηκευτικούς χώρους, η σχάρα είναι τεράστια και έτοιμη να δεχθεί το εργοστασιακό top case χωρίς τροποποιήσεις.
Το βασικό πρόβλημα του Sportcity, όμως, εντοπίζεται στην εθνική. Αν και η τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα είναι ικανοποιητική για μικρές εξορμήσεις, σε ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα, το ιταλικό scooter είναι πολύ ασταθές. Το πλαίσιο δεν ικανοποιεί σε τέτοιες ταχύτητες και η πισώβαρη κατανομή του βάρους θα φέρει κραδασμούς, οι οποίοι θα περάσουν στο τιμόνι, αναγκάζοντάς το να συντονιστεί, με αποτέλεσμα να «εκβιάσει» δραστική μείωση της ταχύτητας.