LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Βόλτες στο χρόνο
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 92675 αναγνώστες
Ολοκληρώνουν τη φιλικότητα
Και οι αναρτήσεις ακολουθούν, λίγο-πολύ, την ίδια φιλοσοφία με το πλαίσιο. Αν και σχετικά σφιχτές ως προς τη ρύθμιση, είναι φιλικές και δεν πρόκειται να κουράσουν. Το πιρούνι είναι διαμέτρου 40 χιλ. και διαθέτει διαδρομή 130 χιλ. Αντίστοιχα, τα πίσω διπλά αμορτισέρ έχουν διαδρομή 118 χιλ. και ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Αν και η φιλοσοφία τους κρίνεται περισσότερο σκληρή από αυτή του πλαισίου, οι αναρτήσεις δεν θα εκτιμήσουν πίεση από πλευράς αναβάτη. Αυτό θα γίνει φανερό σε περιπτώσεις μεγάλης κλίσης (ειδικά με πολλά χιλιόμετρα μαζεμένα στο κοντέρ) ή σε απότομα φρεναρίσματα.

 
 Moto Guzzi V7 Classic
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ιστορική αναδρομή
Αισθητική
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Πλαίσιο
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ