Μπορεί το «country» να παραπέμπει σε μοναχικούς cοwboys που τραγουδάνε απλοϊκές ερωτικές μπαλάντες στο ηλιοβασίλεμα, αλλά η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θυμίζει περισσότερο τους Rednecks, τους φασαριόζους, «τσαμπουκαλεμένους» και «χύμα» Αμερικανούς επαρχιώτες!
Φυσικά, η BMW δεν είχε στο μυαλό της τα μουσικά ιδιώματα της άγριας δύσης όταν παρουσίασε το Χcountry πριν από δύο χρόνια, μαζί με τα Xchallenge και Χmoto. Οι τρεις αυτές μοτοσικλέτες στελέχωσαν τη νέα, «G», γενιά μονοκύλινδρων της γκάμας των Γερμανών και μοιράζονται βασικά δομικά στοιχεία, όπως κινητήρα και πλαίσιο, ενώ η διαφοροποίηση μεταξύ τους επιτυγχάνεται με τη χρήση διαφορετικών αναρτήσεων, τροχών, φρένων και κουστουμιών. Το Xmoto είναι ξεκάθαρα ένα supermoto, το Xchallenge ένα αγριεμένο ψηλόφτερο on-off και το Xcountry είναι ένα… εεε… ένα… χμ… H BMW το χαρακτηρίζει Scrambler, επαναφέροντας στο προσκήνιο μια κατηγορία που «άνθισε» στη δεκαετία του ’60 και αποτελούταν από μοτοσικλέτες δρόμου μεταποιημένες κατάλληλα για χωμάτινη χρήση, με τρακτερωτά ελαστικά, μεγαλύτερες σε διαδρομή αναρτήσεις, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προστατευτικά και εξάτμιση-εις ψηλά και στο πλάι. Ok, το Xcountry δεν έχει κανένα κοινό με τις κλασικές μοτοσικλέτες Scrambler, όμως οδηγώντας το καταλαβαίνεις πως η BMW δεν έκανε λάθος στην κατηγοριοποίησή του, αφού είναι η χρήση και όχι η εμφάνιση που καθορίζει το χαρακτήρα μιας μοτοσικλέτας.