LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Βαυαρός Redneck!
Η «εξοχή» στην πόλη
Διαβάστηκε από 38096 αναγνώστες
Ανεβαίνοντας στο Χcountry, εντυπωσιάζεσαι με τη slim σιλουέτα του που σε προδιαθέτει θετικά σχετικά με την ευκινησία και το βάρος της μοτοσικλέτας πριν ακόμα ξεκινήσεις. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, τοποθετώντας τον αναβάτη «μέσα» στη μοτοσικλέτα, ενώ το χαμηλό ύψος της σέλας θα επιτρέψει σε βραχύσωμους ή θηλυκού γένους αναβάτες να πατάνε με σιγουριά και τα δύο πόδια τους στο έδαφος. Αυτό που σε «φτιάχνει» ακόμα και στατικά, είναι η λαβή του τιμονιού που τοποθετεί τα χεριά σε ανοικτή-πολεμική θέση, προσφέροντας πλήρη έλεγχο, ενώ εργονομικά δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα επιβεβαιώνονται οι «υποψίες» περί ελαφριάς αίσθησης του Χcountry, αφού η μοτοσικλέτα υπακούει άμεσα στις εντολές του αναβάτη και σε συνδυασμό με το πολύ καλό της ζύγισμα, το αποτέλεσμα είναι ένα ευκολοδήγητο δίκυκλο που δεν κουράζει ούτε τρομάζει σε καμία περίπτωση. Το πεδίο που αυτές οι αρετές του Χcountry έχουν το μεγαλύτερο αντίκρισμα, δεν είναι άλλο από την πόλη, όπου ελίσσεται με μεγάλη ευκολία ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, βοηθούμενο και από το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Οι καθρέπτες περνούν πάνω από τους αντίστοιχους των περισσότερων επιβατικών τετράτροχων και θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα μετωπικής μόνο με κατηγορίες SUV και πάνω. Ωστόσο, την παράσταση κλέβει ο κινητήρας, όντας ένας από τους καλύτερους μονοκύλινδρους για «πολιτική» χρήση που υπάρχουν σήμερα. Ισχυρός, ροπάτος, ελαστικός, με άριστη απόκριση και ελάχιστες απαιτήσεις σε βενζίνη, συνδυάζεται με το χαμηλό βάρος στα 148 κιλά και προσδίδει στο Xcountry τη «σπιρτάδα» που χρειάζεται για την απεμπλοκή από τις δύσκολες καταστάσεις στην κίνηση των πόλεων. Με έναν πόντο ήδη κερδισμένο στην κατηγορία «ενεργητική ασφάλεια», το Xcountry διπλασιάζει το σκορ με τη συνολική απόδοση των φρένων και των αναρτήσεών του. Ο μπροστινός δίσκος των 300 χλστ. προσφέρει δύναμη και αίσθηση, σταματώντας αποτελεσματικά τη μοτοσικλέτα σε κάθε περίπτωση, ενώ το πίσω δισκόφρενο (240 χλστ.) είναι καλό στα… επικουρικά καθήκοντά του, ενεργοποιεί όμως συχνότερα από όσο θα θέλαμε το ABS, αφού η λειτουργία του είναι κάπως απότομη και θέλει συνήθεια. Μιλώντας για το ABS, λειτουργεί πολύ καλά και επεμβαίνει μόνο όταν είναι αναγκαίο, ενώ η δυνατότητα απενεργοποίησής του από διακόπτη στο αριστερό γκριπ, είναι κάτι που θα έπρεπε να έχουν όλοι οι κατασκευαστές στον στάνταρτ εξοπλισμό, όπως η BMW. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες για να προσφέρουν άνεση -και καλά κάνουν- με «αργά» χαρακτηριστικά αποσβέσεων, χωρίς όμως να υπολείπονται σε πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα κάτω από τους τροχούς. Για μια μοτοσικλέτα όπως το Xcountry και τη χρήση για την οποία προορίζεται, το σετάρισμά τους κρίνεται ιδανικό.

 
 BMW G 650 Country
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με λίγες αλλαγές
Η «εξοχή» στην πόλη
Country Rock(s)!
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ