Στο νέο μοντέλο του ’09 τρία πράγματα είναι αυτά που αλλάζουν: η διαδρομή της μπροστινής USD ανάρτησης που έχει μειωθεί στα 220 χλστ. (από 239 χλστ.), το ύψος της ρυθμιζόμενης σε δύο θέσεις σέλας στα 800 και 825 χλστ. απόσταση από το έδαφος (έναντι 840-870 χλστ.), καθώς και η προσθήκη ρυθμιζόμενων μανετών φρένου και συμπλέκτη. Εκτός αυτών, οι τιμονόπλακες δένουν πιο χαμηλά στο 45 χλστ. πιρούνι, μεταβάλλοντας ελαφρώς τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του Xcountry παραμένουν ίδια με αυτά του μοντέλου του ’07, δηλαδή εν τάχει: υγρόψυκτος μονοκύλινδρος και τετραβάλβιδος κινητήρας με απόδοση 53 ίππους και 6 kgm ροπής, σωληνωτό περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, αλουμινένιο ψαλίδι, μονό αμορτισέρ της Sachs με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης ελατηρίου με εξωτερική στρόφιγγα, δισκόφρενα 300 & 240 χλστ. μπροστά-πίσω, ελαστικά διαστάσεων 100/90-19 και 130/80-17 και βάρος στα 148 κιλά. Φυσικά, διατηρείται η ιδιαίτερη… χωροταξική διαρρύθμιση, με το ρεζερβουάρ να βρίσκεται κάτω από τη σέλα, ενώ η μοτοσικλέτα διατίθεται με ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης).