LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Βαυαρός Redneck!
Country Rock(s)!
Διαβάστηκε από 38094 αναγνώστες
Η απόδοση του Xcountry στην πόλη ανοίγει την όρεξη για αποδράσεις σε μέρη που συμβαδίζουν με το όνομά του, δηλαδή «στας εξοχάς», μέχρι να φτάσεις όμως εκεί θα χρειαστείς να διανύσεις λίγα ή πολλά χιλιόμετρα εθνικής οδού. Για το «λίγα» δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς η μοτοσικλέτα μπορεί να κρατήσει πολύ χαλαρά ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα (τελική 185 χλμ./ώρα) και να καλυφθούν αποστάσεις μέχρι 100 χλμ., χωρίς να προλάβεις να κουραστείς από την παντελή έλλειψη προστασίας από τον αέρα. Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι -για μονοκύλινδρο- και η σέλα πολύ άνετη για τον αναβάτη, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το κομμάτι που αναλογεί στο συνεπιβάτη, ο οποίος προβληματίζεται κυρίως από το γεγονός ότι οι mini χειρολαβές δεν προσφέρουν την καλύτερη στήριξη. Από την άλλη, τα «πολλά» χιλιόμετρα σε ανοικτούς δρόμους προϋποθέτουν συχνές στάσεις για: α) «ξεκουδούνισμα» από το συνεχόμενο ράπισμα του αέρα και β) ανεφοδιασμό, αφού μπορεί η κατανάλωση των 5,4 λίτρων ανά 100 χλμ. να είναι πολύ χαμηλή, όμως η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 9,5 λίτρα προσδίδει αυτονομία μόλις 176 χλμ. Όπως και να έχει, το Xcountry δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι είναι τουριστική μοτοσικλέτα και στην τελική, σκεφτείτε ότι παλαιότερα κάνανε Αθήνα-Θεσσαλονίκη με XT550 και ήταν ευτυχισμένοι (κομφορμιστές γίναμε όλοι!). Αν στην εθνική τα πράγματα είναι λίγο-πολύ αναμενόμενα, δεν συμβαίνει το ίδιο στους επαρχιακούς δρόμους, όπου το Xcountry αποδεικνύεται αναπάντεχα διασκεδαστικό με ένα δικό του, εντελώς προσωπικό τρόπο… και εξηγούμαι αμέσως. Σίγουρα, δεν πρόκειται για το «εργαλείο» που θα «καθαρίσει» ένα ορεινό στροφιλίκι σε χρόνο dt πιέζοντάς σε στα όριά σου. Το Xcountry, με μπροστάρη τον απολαυστικό του κινητήρα, χαρίζει στιγμές απόλαυσης με το «χύμα» τρόπο που επιτίθεται στις στριφογυριστές διαδρομές. Δεν αυθυποβάλλεσαι σε καταστάσεις «έχω supermoto και πρέπει να πάω τάπα» ούτε κατεβάζεις πλερέζες αν τύχει και σε περάσει κάποιος από την εξωτερική με +20. Αντιθέτως, ευχαριστιέσαι να γεμίζεις τις σχέσεις απολαμβάνοντας τον παραγόμενο ήχο και μπαίνεις στις στροφές έχοντας την εντύπωση ότι το οδηγάς στα όριά του. Το Xcountry θα ταλαντευτεί λίγο πάνω στις μαλακές αναρτήσεις του, αλλά θα στρίψει με ασφάλεια, ενώ και η έξοδος θα γίνει με τον ίδιο «ανισόρροπο» αλλά διασκεδαστικό τρόπο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν μιλάω για μια μοτοσικλέτα επικίνδυνη που απλώς «δεν» στο στροφιλίκι. Ίσα-ίσα, μπορεί να βάλει τα γυαλιά σε πολλά on-off, απλώς ο τρόπος με τον οποίον κινείται δεν έχει καμία σχέση με τον άοσμο, άγευστο και άχρωμο τρόπο που αποδίδουν οι μοτοσικλέτες αυτής της κατηγορίας όταν πιέζονται. Κερασάκι στην τούρτα αποτελούν και οι εκτός δρόμου δυνατότητες της μοτοσικλέτας, η οποία είναι ικανή να μεταφέρει με άνεση τον οδηγό της πολύ βαθιά μέσα στο δάσος, δίνοντάς του την ευκαιρία για παντιλικάκια και αλματάκια όποτε της ζητηθεί. Με ένα ζευγάρι τρακτερωτά ελαστικά θα γίνει σίγουρα ακόμα πιο διασκεδαστική, αφού τα demi ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα βρίσκουν λίγο σκούρα με τις λάσπες και τα σαθρά εδάφη, κρατάνε όμως πολύ καλά στην άσφαλτο.

 
 BMW G 650 Country
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με λίγες αλλαγές
Η «εξοχή» στην πόλη
Country Rock(s)!
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ