LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ο ταλαντούχος κύριος Grizzly
¶σσοι στο μανίκι
Διαβάστηκε από 35184 αναγνώστες
Πάμε για χώμα, αλλά για να φτάσουμε σε αυτό χρειάζεται να κάνουμε λίγα ή πολλά χιλιόμετρα ασφάλτου. Σε αυτό το πεδίο, το Grizzly θα κινηθεί όπως και η πλειονότητα των Utility ATV, δηλαδή με μικρές ταχύτητες, αρκετό θόρυβο από την κύλιση των τρακτερωτών ελαστικών και μια σχετική ασάφεια στις αλλαγές πορείας. Το σφικτό σετάρισμα των αναρτήσεων βοηθά αρκετά ώστε η κατευθυντικότητα να παραμένει σε άνω του μέσου όρου επίπεδα, περιορίζοντας παράλληλα και τις υπερβολικές κλίσεις στις στροφές, ενώ τα φρένα έχουν την δύναμη για να ακινητοποιήσουν το Grizzly πειστικά από λογικές ταχύτητες. Σε γενικές γραμμές, με 65-75 χλμ. / ώρα στο κοντέρ μπορεί κανείς να διανύσει μεγάλες αποστάσεις με απόλυτη ασφάλεια και άνεση, αρκεί να έχει κατά νου πως οδηγά ATV και όχι Kart ή πολυτελές sedan. Με την είσοδο στο χώμα, το Grizzly μπαίνει αυτόματα σε άλλο mode, σαν αρκούδα που από την αιχμαλωσία βρέθηκε ξαφνικά σε ποτάμι τίγκα στους σολομούς. Εδώ είμαστε! Για αρχή, το «μενού» συμπεριλάμβανε αναρρίχηση και προσπέλαση δύσκολων κομματιών με πέτρες και ρίζες. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Ακόμη και με 2Χ4 κίνηση, το Grizzly μπορεί να ανοίξει δρόμο εκεί που δεν υπάρχει και να σκαρφαλώσει ή να τραβερσάρει σε ανηφόρες και πρανή με απίστευτες κλίσεις. Αν υπάρξει κάποιος δισταγμός, ενεργοποιούμε την τετρακίνηση και συνεχίζουμε για ακόμη πιο δύσκολα κομμάτια. Το Grizzly θα σταματήσει μόνο εκεί που τα μεγαλύτερου κυβισμού και πιο εξοπλισμένα ATV θα συνέχιζαν για λίγα ακόμη μέτρα και δεδομένου του ότι από το «οπλοστάσιο» του απουσιάζουν η κοντή κλιμάκωση και το μπλοκέ διαφορικό, αυτό σίγουρα θεωρείτε μεγάλη επιτυχία. Αν όμως οι επιδόσεις στα δύσκολα trail κομμάτια είναι λίγο πολύ αναμενόμενες για ένα όχημα αυτού του είδους, δεν συμβαίνει το ίδιο όταν το ζητούμενο είναι η γρήγορη οδήγηση στις φλαταδούρες, όπου τα περισσότερα Utility τετράροδα τα βρίσκουν λίγο σκούρα. Το Grizzly όχι μόνο δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά, αλλά αντιθέτως αποτελεί το πιο «παιχνιδιάρικο» ΑΤV που έχουμε δοκιμάσει, αφού πετάει την σκούφια του για παντιλίκια, ανάποδα τιμόνια και άλματα. Οι σφιχτές αναρτήσεις δεν επιτρέπουν πλεύσεις, ο κινητήρας με την άμεση απόκριση του «ξεκολλάει» την ουρά όποτε ζητηθεί, ενώ το τιμόνι κατευθύνει με ακρίβεια και χάριν στο στιβαρό πλαίσιο, το…υπόλοιπο Grizzly ακολουθεί ως ένα ενιαίο κομμάτι. Fun factor στο 10 λοιπόν!

 
 Δοκιμή: Yamaha Grizzly 350 4WD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ντόμπρες εξηγήσεις!
Δοκιμασμένη συνταγή – εγγυημένο αποτέλεσμα.
¶σσοι στο μανίκι
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ