LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Crossplane Βοήθειά μας…
Φρένα: Μικρο-αλλαγές
Διαβάστηκε από 55766 αναγνώστες
Το μοναδικό ίσως σημείο πάνω στο νέο R1 που έμεινε -σχεδόν- ίδιο με το περσινό μοντέλο, αφορά στο σύστημα πέδησης. Ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 220 χιλ. και δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 310 χιλ. και είναι ελαφρύτεροι για να ενδυναμωθούν τα αποτελέσματα του γυροσκοπικού, αλλά και η λειτουργία της ανάρτησης, ενώ συνεργάζονται με ακτινικές εξαέμβολες δαγκάνες.

 
 Δοκιμή YZF 1000 R1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Τόσο ίδιο και τόσο διαφορετικό
Κινητήρας: Στρόφαλος θεϊκής σχεδίασης…
Αναρτήσεις: Με σκοπό την ομοιογένεια
Φρένα: Μικρο-αλλαγές
Οδηγώντας: Take Control
Συμπέρασμα: Συνταγή γιατρού
Πλαίσιο: Η εξέλιξη συνεχίζεται


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ