Ο άνεμος ανανέωσης που φύσηξε στη σειρά Κ της BMW για το 2009 άγγιξε και το Κ 1300 GT, το οποίο έγινε, με μερικές ουσιαστικές κινήσεις, ισχυρότερο, σταθερότερο, πιο άνετο και πολύ πιο εργονομικό!
Κινητήρας: Ο ισχυρότερος στην κατηγορία
Ο κινητήρας του είναι πλέον μεγαλύτερος και ισχυρότερος.
Η αύξηση του κυβισμού και στον κινητήρα του GT, μετέτρεψε το βαυαρικό BMW στο ισχυρότερο της κατηγορίας του. Με τους 160 ίππους ισχύος και τα 13,7 κιλά ροπής να κάνουν την εμφάνισή τους σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας, το GT είναι όχι μόνο δυνατότερο, αλλά και καλύτερο σε όλο το φάσμα του στροφόμετρου, από τον προκάτοχό του.
Αναρτήσεις: Βελτιωμένες
Το K 1300 GT προσφέρεται προαιρετικά και με το νέο ESA II.
Το αναβαθμισμένο πλέον Duolever της BMW τοποθετήθηκε στον μπροστινό τροχό και συμβάλλει καθοριστικά στη βελτιωμένη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Νέο είναι και το ψαλίδι, το οποίο έχει κατασκευαστεί από κράμα αλουμινίου και προσφέρει, σύμφωνα πάντα με τους Βαυαρούς, καλύτερη αίσθηση από ποτέ.
Ηλεκτρονικός Εξοπλισμός: Διαστημικός!
Το K 1300 GT διαθέτει το σύστημα HP Gearshift Assistant, το οποίο επιτρέπει το ανέβασμα σχέσης, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του νέου K 1300 GT είναι το HP Gearshift Assistant. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάζεται πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και επιτρέπει το ανέβασμα σχέσης, χωρίς τη συμβολή του συμπλέκτη, προκειμένου να μην υπάρχει η παραμικρή διακοπή στην ισχύ κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Επιπλέον, το K προσφέρεται προαιρετικά και με το σύστημα ESA II, τη δεύτερη γενιά του ηλεκτρονικού συστήματος ρύθμισης αναρτήσεων της BMW.