Το touring μοντέλο της βρετανικής εταιρείας μπορεί να πάει διακοπές παντού, όπως και οι ¶γγλοι τουρίστες. Σε αντίθεση με αυτούς, όμως, δεν θα το δείτε «λιωμένο» έξω από ένα μπαρ, αλλά στο δρόμο να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα sport γονίδιά του.
Κινητήρας: Μια sport καρδιά
Ο κινητήρας του Sprint ST έχει χωρητικότητα 1.050 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος και ψεκαστός και φυσικά τρικύλινδρος. Η ισχύς του αγγίζει τους 125 ίππους και η ροπή του τα 10,7 kgm. Σύμφωνα με την Triumph, η λειτουργία του είναι γραμμική και τα αποθέματα ισχύος και ροπής κάνουν την εμφάνισή τους σε όλο το φάσμα των στροφών.
Πλαίσιο / Αναρτήσεις: Sport, αλλά άνετα
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Sprint ST χαρίζει στη μοτοσικλέτα υψηλά επίπεδα σταθερότητας και ακαμψίας και, παράλληλα, της επιτρέπει να είναι αρκετά ευέλικτη και να αλλάζει κατεύθυνση με ευκολία. Το πακέτο των αναρτήσεων, από την άλλη, αποτελείται από πιρούνι, διαμέτρου 43 χιλιοστών, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, και μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.
Φρένα: Καλές επιλογές
Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χιλ. και ισάριθμες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων είναι οι επιλογές της Triumph για το Sprint ST.
Και στα φρένα, οι επιλογές των Βρετανών, ως προς τον εξοπλισμό του ST, είναι αρκούντως ικανοποιητικές. Μπροστά συναντάμε δύο πλευστούς δίσκους 320 χιλ., οι οποίοι συνοδεύονται από δύο δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin. Το πίσω φρένο διαθέτει διέμβολη δαγκάνα, επίσης της Nissin, και δίσκο 255 χιλ. Τέλος, το AΒS αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.