Το 1400 GTR δίνει άλλο νόημα στον όρο «τουρισμός με μοτοσικλέτα». Ολοκληρωμένο, αλλά και ιδιαίτερα σύγχρονο από τεχνολογικής άποψης, διατηρεί τα γονίδια της πράσινης εταιρείας, που θέλει όλες οι μοτοσικλέτες της να διακατέχονται από sport συμπεριφορά.
Κινητήρας: Εξαιρετικός!
Μπορεί ο κινητήρας του GTR να είναι ίδιος με αυτόν του ZZR, είναι όμως ρυθμισμένος να αποδίδει καλύτερα στις χαμηλομεσαίες.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας διαθέτει χωρητικότητα 1.345 κ.εκ. και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, ενώ είναι ο ίδιος με αυτόν του ZZR 1400. Η Kawasaki φρόντισε να αλλάξει τον τρόπο απόδοσής του σε σχέση με το ZZR, ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τις τουριστικές διαθέσεις του GTR, ενώ ενίσχυσε και τη χαμηλομεσαία κλίμακα απόδοσης του κινητήρα.
Αναρτήσεις: Με sport καταβολές
Ο εμπρός τροχός στηρίζεται από ανεστραμμένο ψαλίδι 43 χιλ., που είναι και πλήρως ρυθμιζόμενο, παρέχοντας τη δυνατότητα να φέρετε τη λειτουργία του στα μέτρα σας. Το πίσω αμορτισέρ είναι ειδικά σχεδιασμένο για το GTR, ώστε να συνεργάζεται αρμονικά με το tetra-lever. Στον τομέα των ρυθμίσεων, είναι πλούσιο, καθώς διαθέτει ρύθμιση για την επαναφορά, αλλά και υδραυλική ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου του.
Φρένα: Ό,τι καλύτερο
Εξαιρετικά τα φρένα, τα οποία βοηθούνται από το ABS και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Η ακτινική τρόμπα του εμπρός συστήματος πέδησης είναι ίδια με του ZZR, αλλά διαθέτει διαφορετικό δοχείο για τα υγρά. Οι δύο δαγκάνες είναι και αυτές ακτινικές, φέροντας τέσσερα έμβολα, ενώ ενεργοποιούνται σε δίσκους 310 χιλ. Έχοντας να ακινητοποιήσει τα παραπανίσια κιλά, ο πίσω δίσκος στο GTR είναι 20 χιλ. μεγαλύτερος από του ZZR και διαθέτει δύο έμβολα. Το σύστημα πέδησης είναι συνεργαζόμενο και εξοπλισμένο με ABS.