Ισχυρός ο κινητήρας του FJR, αλλά δεν θα ικανοποιήσει η λειτουργία του στις χαμηλές σ.α.λ.
Ο κινητήρας του FJR είναι τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος και έχει χωρητικότητα 1.298 κ.εκ. Η λειτουργία του είναι γραμμική και μεταφέρει με αμεσότητα στην άσφαλτο κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Ωστόσο, η ανταπόκρισή του σε ανοίγματα και κλεισίματα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές λειτουργίας είναι λίγο απότομη και καταντά ενοχλητική, ειδικά μέσα στην πόλη. Ψηλότερα, όμως, όταν το FJR κινηθεί με σταθερό ρυθμό στην εθνική, η συμπεριφορά του βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό και οι επιταχύνσεις μοιάζουν ατελείωτες.
¶νεση / Εργονομία: Κόβεται και ράβεται στα μέτρα σας!
Η σέλα του FJR είναι φαρδιά, σχετικά μαλακή και ρυθμίζεται.
Τα υψηλά επίπεδα άνεσης είναι η πρώτη απαίτηση που έχετε από την κατηγορία και το FJR σας ευχαριστεί, όσο καλομαθημένος κι αν είστε. Η σέλα ικανοποιεί απόλυτα σε μέγεθος και σκληρότητα και η θέση που παίρνει το σώμα είναι σχετικά όρθια. Τα πόδια κουμπώνουν με φυσικό τρόπο στο ρεζερβουάρ και τα χέρια ακουμπούν αυτόματα στο τιμόνι. Εξίσου άνετα θα βολευτεί και ο συνεπιβάτης στο ψηλότερο κομμάτι της σέλας που του αναλογεί.
Για την προστασία από τον αέρα φροντίζει η αεροδυναμική του μοντέλου και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Μάλιστα, στο ψηλότερο σημείο της είναι ικανή να προστατέψει αναβάτες θηριωδών διαστάσεων. Ρυθμιζόμενα είναι επίσης η σέλα και το τιμόνι, επιτρέποντάς σας να φέρετε το FJR στα μέτρα σας.
Το FJR 1300 είναι μια μοτοσικλέτα που γυρίζει άνετα τον κόσμο, αλλά δεν το κάνει και πολύ θέμα. Επίσης, είναι πιο διακριτική από άλλους κοσμοπολίτες, καθώς δεν… βλέπει φως και μπαίνει οπουδήποτε, επιλέγοντας όμως προσεκτικά τους προορισμούς της και το ρυθμό της.
Ρυθμιζόμενη είναι και η ζελατίνα, η οποία στο ψηλότερο σημείο της προστατεύει και τον πιο ψηλό αναβάτη!