Το ETV 1000 Caponord αποτελεί μία από τις μοτοσικλέτες αυτές που πολλοί επιλέγουν για τα ταξίδια τους, ακόμη και μετά από τόσα χρόνια απουσίας ανανέωσης. Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό της;
Κινητήρας: Σταθερή αξία
Ο κινητήρας του Caponord παραμένει ο γνωστός «κομμένος» και συμπαγής σε διαστάσεις V2 60ο του RSV Mille με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 2 εκκεντροφόρους για κάθε κεφαλή, που αποδίδει 98 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 9,88 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα του Caponord διαβάζει τη θέση του στροφάλου κάθε 10 μοίρες περιστροφής του, εξασφαλίζοντας τον καλό έλεγχο των παραμέτρων του κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Ο σπινθήρας των 2 μπουζί ανά κύλινδρο προέρχεται από την ηλεκτρονική ανάφλεξη τύπου CDI, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι και αυτός ελεγχόμενος από την κεντρική μονάδα ελέγχου με διαφορετική χαρτογράφηση για κάθε κύλινδρο.
Πλαίσιο: Παραμένει ακλόνητο
Η σέλα του Caponord σάς υποδέχεται με τιμές βασιλέως. Ξεκούραστο ταξίδι και άνετη πολύωρη οδήγηση είναι εγγυημένα.
Το πλαίσιο είναι περιμετρικό από εξιλασμένα φύλλα αλουμινίου και φέρει κολλητά τμήματα αλουμινίου και μαγνησίου. Παραμένει και αυτό αναλλοίωτο όλα αυτά τα χρόνια, όπως άλλωστε και το ψαλίδι, το οποίο είναι κατασκευασμένο επίσης από αλουμίνιο και μαγνήσιο.
Φρένα / Αναρτήσεις: Παραμένουν σύγχρονα
Το μπροστινό φρένο διαθέτει δαγκάνα της Brembo με αντικριστά έμβολα, δισκόπλακα των 272 χιλ. και ABS
Το Caponord είναι εφοδιασμένο και με ABS, σχεδιασμένο και εξελιγμένο από δύο κορυφαίες εταιρείες του χώρου, την Brembo και την Bosch. Ενεργοποιείται και απενεργοποιείται κατά βούληση από τον αναβάτη, μέσω ενός διακόπτη που είναι τοποθετημένος μακριά από το τιμόνι, πάνω στο ταμπλό, για ευνόητους λόγους. Στο μπροστινό φρένο υπάρχουν δύο ημίπλευστοι δίσκοι των 300 χιλ. και στο πίσω ένας των 272 χιλ.
Το μπροστά ζεύγος αναρτήσεων είναι της Marzocchi, με 50 χιλ. διάμετρο, χωρίς να δέχεται καμία ρύθμιση. Το πίσω αμορτισέρ είναι της Sachs, εδράζει σε μοχλικό προοδευτικό μηχανισμό APS (Aprilia Progressive System) και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης του ελατηρίου, με εξωτερικό υδραυλικό ρυθμιστή όσον αφορά στην τελευταία.