Κραυγαλέες αλλαγές στα δύο GS έχουμε καιρό να δούμε, και αυτό δεν είναι τυχαίο. Οι Βαυαροί έχουν βρει εδώ και χρόνια τη… χρυσή συνταγή και αρνούνται να την αλλάξουν, παρά μόνο στις λεπτομέρειές της.
Κινητήρας: Boxer για… φίλημα
Ο boxer κινητήρας είναι από τα λίγα σημεία του GS που έχουν ανανεωθεί τα τελευταία χρόνια και εμφανίζεται λίγο ισχυρότερος.
Το μοτέρ είναι ένα από τα σημεία του GS που δέχθηκε κάποιες μικροαλλαγές πριν δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να γίνει ισχυρότερο. Ο boxer των 1.170 κ.εκ. συνεχίζει με επιτυχία την παράδοση της βαυαρικής εταιρείας, δίνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα μέχρι σήμερα.
Αναρτήσεις / Φρένα: Τα κατάλληλα συστήματα στην κατάλληλη θέση
Οι αναρτήσεις του GS διαθέτουν πλέον (προαιρετικά) το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης (ESA), όπως και τα περισσότερα μοντέλα της BMW. Η λειτουργία και η πληροφόρηση που δίνουν στον οδηγό κυμαίνονται σε κορυφαία επίπεδα, όπως άλλωστε και η απόδοση των φρένων, τα οποία διαθέτουν (προαιρετικά και πάλι) και σύστημα υποβοήθησης (ASC).
¶νεση: Για όλους!
Η εξαιρετική θέση οδήγησης και η ρυθμιζόμενη σέλα θα καταφέρουν να βολέψουν όλα τα αναστήματα. Ιδιαίτερα ευχαριστημένος θα μείνει και ο συνεπιβάτης. Ειδικότερα στον τομέα των αναρτήσεων, αν υπάρχει το ESA, όλα ρυθμίζονται σε μερικά δευτερόλεπτα και από τέρμα σκληρό, το GS μετατρέπεται σε μια ιδιαίτερα άνετη για τις λακκούβες της πόλης μοτοσικλέτα…