Ένα επίσης διαχρονικό μοντέλο, το οποίο ελάχιστες επεμβάσεις έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια. ¶λλωστε, το Varadero είναι ένα επιτυχημένο προϊόν που λίγη ανάγκη έχει τις συχνές αλλαγές.
Κινητήρας: Φιλικός, αλλά δυνατός
Γραμμικός και δυνατός είναι ο κινητήρας του Varadero.
Το δικύλινδρο σύνολο προέρχεται από το γνωστό VTR, με τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να ταιριάζει στο ύφος της μοτοσικλέτας. Διαθέτει το σύστημα HECS που είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο καυσαερίων, ενώ η μοτοσικλέτα, δείχνοντας τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες της Honda, έχει καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου. Ο κινητήρας, στα δεδομένα που μας έχει συνηθίσει τόσο η εταιρεία όσο και το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι γραμμικός και δυνατός και με μαλακό και σαφές κιβώτιο ταχυτήτων.
Φρένα / Αναρτήσεις: Διαμορφώνουν το χαρακτήρα του
Πολύ καλή η απόδοση των συνεργαζόμενων φρένων, αλλά και η λειτουργία του ABS.
Τα φρένα του Varadero, εκτός από σύστημα συνδυασμένης πέδησης που διαθέτουν όλα τα μοντέλα, έχουν και προαιρετικό σύστημα ABS. Η συνολική απόδοση του πακέτου των φρένων είναι ιδανική για το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, χάρη στους δύο δίσκους των 296 χιλ. μπροστά και στον έναν των 256 χιλ. πίσω. Ένα σημείο που η μοτοσικλέτα χάνει πόντους είναι η πληροφόρηση που παρέχει το πιρούνι των 43 χιλ., όταν την ίδια στιγμή το πίσω αμορτισέρ σε αυτόν τον τομέα είναι ιδανικό.