Ένας από τους πιο νέους παίχτες στο παιχνίδι του σκληρού ανταγωνισμού των μεγάλων on-off είναι το Moto Guzzi Stelvio, το οποίο στοιχηματίζει ενάντια στους κραταιούς της κατηγορίας.
Εργονομία: Σε υψηλά επίπεδα
Το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι τοποθετεί τα χέρια ανοιχτά και ψηλά, κάτι που ευνοεί την κίνηση εκτός δρόμου. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα πάνω-κάτω, μέσω δύο περιστροφικών διακοπτών. Τα χειριστήρια και ο πίνακας οργάνων βρίσκονται στις σωστές θέσεις και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.
Κινητήρας: Ικανοποιεί
Η έμφαση στην απόδοση του μοτέρ έχει δοθεί στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας.
Η μέγιστη απόδοση του μοτέρ ανέρχεται στους 105 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή, που ξεπερνά τα 11 χιλιογραμμόμετρα, φτάνει τη μέγιστη τιμή της στις 6.400 σ.α.λ. O τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και η μετάδοση στον πίσω τροχό πραγματοποιείται παραδοσιακά μέσω του άξονα CARC της Moto Guzzi.
Αναρτήσεις:Ακαμψία και σταθερότητα
Το αμορτισέρ της Sachs ρυθμίζεται εύκολα ως προς τη σκληρότητά του.
Οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας έχουν δώσει ιδιαίτερο βάρος στην ακαμψία του συνόλου, κάτι που γίνεται κατανοητό και από τις επιλογές τους όσον αφορά στην ανάρτηση. Μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50 χιλ. και τη διαδρομή του να κινείται μεταξύ του on και του off… κόσμου στα 175 χιλ. Πίσω, το αμορτισέρ της Sachs ρυθμίζεται εύκολα ως προς τη σκληρότητά του μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και η διαδρομή του φτάνει τα 155 χιλ.