LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Μόνο η ουσία
Kymco Active SR 125
Διαβάστηκε από 7652 αναγνώστες
Το Active SR 125 είναι ένα παπί που οι άνθρωποι της Kymco δεν επικεντρώθηκαν στην κατασκευή του ώστε να γίνει εντυπωσιακό ή πολυτελές. Στόχος του ήταν να αποτελέσει ένα χρηστικό πολυ-εργαλείο, κάτι που κατάφερε εξαιρετικά.
Το SR 125 ήταν το τρίτο κατά σειρά μέλος των Active, που συμπλήρωσε την υπάρχουσα τότε γκάμα στα 50 και 110 κυβικά, διαθέτοντας κινητήρα 125 κ.εκ. 
Αποτέλεσε το νεώτερο μοντέλο της σειράς και ήταν εκείνο με τις πιο διευρυμένες δυνατότητες (λόγω μεγαλύτερου κυβισμού). Ο χαρακτήρας του παρείχε αυτό ακριβώς που συνειδητά κάποιος επιθυμεί από ένα παπί για να το επιλέξει για την καθημερινή του μετακίνηση. Οικονομικό, αξιόπιστο και με αντοχή στο χρόνο, αποτελεί πλέον μια ενδιαφέρουσα πρόταση στο χώρο του μεταχειρισμένου. 
Σχεδίαση: Σπαρτιάτικο 
Το Active SR, χωρίς να είναι άσχημο σε καμία περίπτωση, δεν φέρει σχεδιαστικά στοιχεία που να σε εξιτάρουν Λιτό ως κατασκευή, το παπί της Kymco κάνει σαφέστατη από νωρίς τη φιλοσοφία πάνω στην οποία χτίστηκε. Μολονότι η σχεδίαση δεν είναι το δυνατό του χαρτί, στον εξοπλισμό του δεν υπάρχουν ελλείψεις, ενώ η βαφή και τα πλαστικά του δείχνουν να έχουν επεξεργαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ανθεκτικά στο χρόνο. 
Εργονομία-άνεση: Δίχως παράπονο
Η σέλα του Active θα βολέψει άτομα κάθε αναστήματος, ιδανικά δε εκείνα που έχουν ύψος στο 1,75 μ. Τα μαρσπιέ βρίσκονται σχετικά ψηλά και θα χρειαστεί τα γόνατα του αναβάτη να λυγίσουν αρκετά, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό που να κουραστούν.
Το τιμόνι βρίσκεται σε ιδανική θέση, τόσο για τη στήριξη των χεριών όσο και για τον καλό έλεγχο του Active.
Κινητήρας: Πιστός εργάτης
Όταν το ζητούμενο είναι η οικονομία και η αξιοπιστία, τότε η λύση ακούει στο όνομα "απλότητα". Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας διαθέτει για την τροφοδοσία του καρμπιρατέρ. Οι 8,5 ίπποι που παράγει και το σχεδόν 1 kgm ροπής είναι νούμερα ικανοποιητικά για να κινήσουν δίχως ίχνος αδυναμίας το SR. 
Οι παραγόμενοι κραδασμοί είναι μικρής έντασης, ενώ το σασμάν έχει ιδιαίτερα μαλακή και σαφή λειτουργία.
Οδηγώντας: Ουδέτερο
Μεγάλη εντύπωση στο παπί της Kymco δημιουργεί η απόδοση του κινητήρα του. Γραμμική λειτουργία και δυνατός από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, καταφέρνει να κινήσει ζωντανά το ελαφρύ SR. Οι αναρτήσεις, δίχως να ξεφεύγουν από τα πρότυπα της κατηγορίας, θα απορροφήσουν μεγάλο μέρος από τις ανωμαλίες που θα συναντήσετε στο διάβα σας και μάλιστα αδιαμαρτύρητα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται εμπρός από δισκόφρενο με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω από ταμπούρο. Τα φρένα του SR είναι και ίσως το μοναδικό σημείο για το οποίο μπορεί να του ασκηθεί κριτική, μιας και απουσιάζει η δύναμη αλλά και η πληροφόρηση που πρέπει να παρέχουν στον οδηγό.
Τι να προσέξετε
Το Active SR 125 σχεδιάστηκε από την Kymco με απώτερο στόχο να παρέχει μεγάλη αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο. Ελέγξτε προσεκτικά τον κινητήρα για διαρροές λιπαντικού, καθώς και το κιβώτιο που θα πρέπει να έχει μαλακή λειτουργία. 
Τι να αλλάξετε
Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσατε να αλλάξετε στο Active, μιας και για το χαρακτήρα του είναι πλήρες. Ίσως μοναδική και πιο ουσιαστική αλλαγή, η τοποθέτηση μιας σχάρας ή ενός 
top case.
Συμπέρασμα: Για μια ζωή
Το Kymco Active SR 125 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τo 2006 και αποτέλεσε ένα παπί που επανέφερε στο προσκήνιο το ρόλο των συγκεκριμένων δικύκλων… Φιλοσοφία του ήταν να αποτελέσει ένα φτηνό πολυ-εργαλείο για την πόλη και σε αυτή τη λογική δεν απογοήτευσε κανέναν. Μάλιστα, η αντοχή του στο χρόνο, το καθιστά ιδανικό για εκείνον που θα το επιλέξει στη γειτονιά του μεταχειρισμένου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)125
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)0,94/4.000
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Συμπίεση9,0:1.
Ρεζερβουάρ (λίτρα)4
ΕκκίνησηΜίζα/Μανιβέλα
Μήκος (εκ.)Δ.Α.
Πλάτος (εκ.)Δ.Α.
Ύψος σέλας (εκ.) 714
Μεταξόνιο (εκ.)1.265
Βάρος (κιλά)100
Ελαστικό εμπρός 17
Ελαστικό πίσω17
Φρένα εμπρόςΔ.
Φρένα πίσωΤ.
Τιμή700-1.100 ευρώ
Η αισθητική του Active δεν θα εντυπωσιάσει αλλά η ποιότητα των υλικών και της βαφής δείχνουν να κρατούν καλά στο χρόνο
Αν και η σέλα του Active δεν διαθέτει τις μεγαλύτερες διαστάσεις μεταξύ των υπολοίπων παπιών, είναι αρκετά άνετη.
Ο πίνακας οργάνων μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά φέρει όλες τις βασικές ενδείξεις.
Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. της Kymco θα εντυπωσιάσει. Δυνατός και γραμμικός σε λειτουργία, θα γίνει ο σύμμαχός σας στην καθημερινότητα.
Το σύστημα πέδησης του Active δεν αποτελεί το δυνατό χαρτί της κατασκευής.
Οι αναρτήσεις αποσβένουν καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, αυξάνοντας την άνεση και τα καλά επίπεδα οδικής συμπεριφοράς.
Ο ανταγωνισμός
Daelim City Ace 110. Το City Ace έχει κατασκευαστεί με βάση τη φιλοσοφία του Active. Σε ρόλο πολυ-εργαλείου, δίχως να δίνει βαρύτητα σε τομείς όπως είναι η αισθητική ή τα επιθετικά χαρακτηριστικά που θα εξιτάρουν το νεανικό κοινό, αποτελεί ένα παπί-συνεργάτη στην καθημερινότητα.
Honda ANF 125 Innova. Το παπί της Honda είναι ένα από τα καλύτερα του είδους, γεγονός που επισφραγίζει η εμπορική του πορεία όλα αυτά τα χρόνια. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η μεγάλη του αξιοπιστία και η οδική του συμπεριφορά αποτέλεσαν τα μυστικά της επιτυχίας του.
Kawasaki Kaze-R.  To Kaze-R είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα παπιά της αγοράς σε μια μεγάλη μερίδα κοινού, ακόμα και στις μέρες μας που η παραγωγή του έχει σταματήσει. Δυνατός κινητήρας και δραστήριος χαρακτήρας είναι τα στοιχεία που το διακρίνουν.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ