Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
• H TTS με τη Superbusa αποτίνει φόρο τιμής στον Kevin Schwantz
• Κινητήρας 1.340 κ.εκ. με 385 ίππους και τελική 350 χλμ/ώρα
• Μονόμπρατσο και τροχοί από ...άλλο πλανήτη
• 16 εβδομάδες αναμονή και μόλις 40 μονάδες
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
H TTS με τη Superbusa αποτίνει φόρο τιμής στον Kevin Schwantz
Η SuperBusa Kevin Schwantz Edition, που παρουσιάστηκε στην έκθεση Motorcycle Live, αποτελεί έναν εξαιρετικά περιορισμένο φόρο τιμής στη Suzuki Hayabusa και τον παγκόσμιο πρωταθλητή στην κατηγορία των 500 κ.εκ., Kevin Schwantz. Αναπτύχθηκε από την TTS Performance UK, βασισμένη στην τρίτη γενιά της Hayabusa (2021), και ξεχωρίζει καταρχάς οπτικά με το μοναδικό της σχέδιο. Ο συνδυασμός του λευκού, κόκκινου και χρυσού παραπέμπει στα αγωνιστικά χρώματα του Schwantz, ενώ το σύμβολο kanji, που σημαίνει «ισχυρός και γρήγορος», αντικαθιστά τα παλαιότερα λογότυπα των χορηγών. Η μοτοσυκλέτα αναδεικνύεται ως ένα έργο τέχνης με αγωνιστική ψυχή, συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία και αισθητική.
Κινητήρας 1.340 κ.εκ. με 385 ίππους και τελική 350 χλμ/ώρα
Κατά δεύτερον και σημαντικότερο, η SuperBusa ξεχωρίζει και μηχανικά, μιας που στην καρδιά της βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 1.340 κ.εκ. από το εργοστασιακό μοντέλο του 2021, εξοπλισμένος όμως με μηχανικό υπετροφοδότη της Rotrex. Αποδίδει 385 ίππους και 26,3 kgm ροπής, επιτρέποντας μέγιστη ταχύτητα έως 350 χλμ./ώρα και εκρηκτική επιτάχυνση: τα 400 μέτρα έρχονται σε μόλις 8,35 δευτερόλεπτα και η μοτοσυκλέτα έχει ήδη φτάσει τα 286 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας έχει δεχτεί πληθώρα μετατροπών με σκοπό τη μέγιστη απόδοση: επανασχεδιασμένο σύστημα ψεκασμού, βελτιωμένη τρόμπα καυσίμου και φυσικά καινούργια χαρτογράφηση της μονάδας ECU. Οι ελάχιστες μετατροπές στα βασικά μέρη του κινητήρα (ενίσχυμένα πιστόνια, μπιέλλες και συμπλέκτης) υποδεικνύουν την αξιοπιστία της Suzuki Hayabusa και τη δυνατότητά της να προσαρμόζεται στις πολύ υψηλές απαιτήσεις που έρχονται πακέτο με tuning τέτοιου επιπέδου.
Μονόμπρατσο και τροχοί από ...άλλο πλανήτη
Η SuperBusa είναι εξοπλισμένη με κορυφαίες τεχνολογικές καινοτομίες. Το μονόμπρατσο ψαλίδι μειώνει το βάρος και βελτιώνει την πρόσβαση στον πίσω τροχό. Οι μοναδικά σχεδιασμένοι τροχοί Rotobox Bullet από ανθρακονήματα παρέχουν ευελιξία και αντοχή, ενώ τα αεροδυναμικά πτερύγια και οι εισαγωγές αέρα αυξάνουν τη σταθερότητα και την απόδοση. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δίσκους της StopTech διαμέτρου 330 mm και επιπλέον αναβαθμίσεις, όπως πίσω φρένα Brembo και πίσω ανάρτηση Öhlins. Κάθε λεπτομέρεια της μοτοσυκλέτας είναι σχεδιασμένη να προσφέρει μοναδική εμπειρία οδήγησης.
16 εβδομάδες αναμονή και μόλις 40 μονάδες
Η παραγωγή της SuperBusa περιορίζεται σε μόλις 40 μονάδες, με κάθε μία να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του αγοραστή. Η εξατομίκευση περιλαμβάνει επιλογές χρωμάτων και αναβαθμίσεις σε εξαρτήματα, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα μοναδική. Παρά την εξαιρετική της απόδοση, είναι απολύτως νόμιμη για χρήση στο δρόμο, γεγονός που την καθιστά κατάλληλη τόσο για ...καθημερινή οδήγηση (όπως υποστηρίζει η TTS) όσο και για συλλεκτική χρήση. Η αναμονή για την παράδοση φτάνει τις δεκαέξι εβδομάδες, υπογραμμίζοντας τη σπανιότητα και την υψηλή ζήτηση του μοντέλου.