Μέσα στην πόλη και οι δύο μοτοσικλέτες θα κινηθούν με περίσσια χάρη και όσο πιο «ασφυκτικές» γίνουν οι συνθήκες κίνησης τόσο περισσότερο θα αναδείξουν τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα τους.
Οι δύο κινητήρες των μοτοσικλετών του συγκριτικού έχουν πολλά κοινά, τόσο στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά όσο και στη φιλοσοφία κατασκευής τους, η οποία επιτάσσει την απλότητα με σκοπό την οικονομία και την αξιοπιστία. Αμφότερα αερόψυκτα και μονοκύλινδρα, συνηγορούν στην εύκολη συντήρησή τους και στο χαμηλό βάρος. Το σασμάν και των δύο μοτοσικλετών διαθέτει 5 σχέσεις που πασχίζουν να κάνουν τα αδύνατα δυνατά ώστε να κρύψουν την αδύναμη (λόγω κυβισμού) απόδοση των κινητήρων που συνεργάζονται. Τόσο η Beta όσο και η Derbi δεν ανακοινώνουν τα νούμερα των επιδόσεων των δύο μοτοσικλετών, αλλά το Cross City, αν και διαθέτει πιο μακριά μετάδοση, φαίνεται να κυριαρχεί στη μεταξύ τους αναμέτρηση. Το Urban, από την άλλη, με τον λίγο πιο εύστροφο κινητήρα και τα 9 λιγότερα κιλά που ζυγίζει, θα πεταχτεί μπροστά στις εκκινήσεις από στάση και θα διατηρήσει την πρωτοπορία του μέχρι το Cross City να αρχίσει να «φορτώνει» χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Η λειτουργία τους είναι εξίσου πολιτισμένη, με το επίπεδο θορύβου να είναι χαμηλό, ενώ στον τομέα των κραδασμών, το Cross City διαθέτει λίγο περισσότερους, που όμως δεν θα γίνουν ενοχλητικοί, εκτός αν κινείστε για πολλή ώρα με το στροφόμετρο να φλερτάρει στο κόκκινο.