Με περισσότερη δύναμη παρουσιάζεται το σύστημα πέδησης του Derbi, ενώ εκείνο του Urban συγκαταλέγει στα θετικά του χαρακτηριστικά τη φιλικότητα και την πληροφόρηση.
Στον τομέα των φρένων, για άλλη μια φορά βρίσκουμε ομοιότητες στην αρχιτεκτονική, αλλά διαφορετική φιλοσοφία στη λειτουργία. Το Cross City διαθέτει το πιο πλούσιο σε χαρακτηριστικά σύστημα πέδησης, με το μεγάλο δίσκο εμπρός να διαθέτει διάμετρο 280 χιλ. και να συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. Δαγκάνα με τον ίδιο αριθμό εμβόλων βρίσκουμε και στον εμπρός δίσκο του Urban, που όμως διαθέτει αισθητά μικρότερη διάμετρο στα 245 χιλ. Στα συστήματα πέδησης των πίσω τροχών υπάρχει απόλυτη ταύτιση, με δίσκο όμοιας διαμέτρου (220 χιλ.) και δαγκάνα δύο εμβόλων. Τα φρένα του Cross City σε απόλυτες επιδόσεις έχουν το πάνω χέρι, μιας και αποδεικνύονται αισθητά πιο δυνατά από εκείνα του Urban. Φυσικά, το σύστημα πέδησης του τελευταίου είναι πιο φιλικό, ενώ η δύναμή του κλιμακώνεται πιο γραμμικά. Στον τομέα της αίσθησης και στις δύο περιπτώσεις δεν θα υπάρξει παράπονο, επιτρέποντας στον αναβάτη τον καλό έλεγχο ακόμα και σε ακραία φρεναρίσματα.