Μέχρι το 2007, το People 200 S ήταν ένα scooter άνετο, εύχρηστο, οικονομικό και σύγχρονο σχεδιαστικά. Το 2007 που ανανεώθηκε, απέκτησε ένα ακόμη πλεονέκτημα, τον ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Αυτή ήταν και η βασική αλλαγή σε σχέση με το προηγού μενο μοντέλο. Η δεύτερη είναι η αντικατάσταση του ταμπούρου πίσω με δίσκο. Η εμφάνισή του, από την άλλη, παρέμεινε ίδια, καθώς η Kymco έκρινε ότι το People 200 S δεν χρειαζόταν άλλες αλλαγές, μετά την ανανέωση του 2006. Άλλωστε, εξακολουθεί να αποτελεί ένα scooter όμορφο και πρακτικό, το οποίο μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια στην πόλη (ο αστικός του προσανατολισμός είναι σαφής), χάρη στις ικανοποιητικές του επιδόσεις, τη λεπτή σιλουέτα του και τους 16άρηδες τροχούς του. Αισθητική: Διαχρονική Οι γωνίες και οι έντονες ευθείες γραμμές είναι τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής προσέγγισης του Kymco.
Οι καμπύλες λάμπουν δια της απουσίας τους και η ουρά είναι αρκετά αιχμηρή. Ανάμεσα στα θετικά σημεία της εμφάνισης του People ξεχωρίζει η γαλάζια ζελατίνα, αλλά και το πανέμορφο LED φανάρι της ουράς.
Σε γενικές γραμμές, η Kymco δεν κατέφυγε σε ακραίες σχεδιαστικές λύσεις ή πρόσκαιρες μόδες, καταφέρνοντας έτσι να προσφέρει ένα διαχρονικής αισθητικής scooter. Χώροι: Ικανοποιούν
Το τίμημα των τροχών των 16 ιντσών πληρώνει ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος δεν είναι αρκετός ώστε να τοποθετηθεί μέσα του ένα full face κράνος. Ωστόσο, μικροπράγματα θα χωρέσουν σε αφθονία είτε κάτω από τη σέλα είτε στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Τέλος, ο γάντζος στην ποδιά θα φιλοξενήσει μια τσάντα, χωρίς καν να ενοχλήσει τον αναβάτη. Κινητήρας: Οικολογικός και δυνατός
Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο του 2007 απέκτησε σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, οι επιδόσεις του δεν επηρεάστηκαν. Η ισχύς του φτάνει τους 10,9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η ροπή του το 1,3 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις αυτές ίσως να μην ικανοποιήσουν έξω από την πόλη, αλλά μέσα σε αυτή, το People θα ξεκινήσει γρήγορα και θα συνεχίσει μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου θα γίνει εμφανής η εξάντληση των αποθεμάτων ισχύος. Επιπλέον, ο κινητήρας του People 200S αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός και στο θέμα της κατανάλωσης, γεγονός για το οποίο έχει βάλει το χεράκι του και το σύστημα του ηλεκτρονικού ψεκασμού. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση του People δεν ξεπερνά τα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Οδηγώντας: Ευέλικτο και σταθερό
Παρά το γεγονός ότι οι επιδόσεις του κινητήρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, το μικρόσωμο scooter θα κινηθεί γρήγορα και ευέλικτα, καθώς σχεδόν τίποτα δεν είναι ικανό να κόψει την ορμή του, αλλά και τη σταθερότητά του.
Σταθερότητα θα προσφέρουν και οι αναρτήσεις, ειδικά τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν ως προς την προφόρτιση.
Παρά το γεγονός ότι είναι σχετικά μαλακά, όπως και το πιρούνι, η άνεση δεν πρόκειται να προβληματίσει τον οδηγό. Τέλος, τα φρένα κρίνονται ικανοποιητικά, καθώς είναι αρκούντως δυνατά και με καλή αίσθηση. Τι να προσέξετε Παράπονα για το People 200 S της Kymco και την αντοχή του στο χρόνο δεν έχουν ακουστεί. Βεβαιωθείτε ότι δεν είχε κάποια μεγάλη πτώση (κοιτώντας πλαστικά και τιμόνι), αλλά και ότι η λειτουργία του ψεκασμού γίνεται απροβλημάτιστα. Τι να αλλάξετε
Οι 16 ιντσών τροχοί στερούν τη χωρητικότητα του People κάτω από τη σέλα, οπότε η πρώτη προφανής επιλογή είναι ένα top case, το οποίο θα αυξήσει τις μεταφορικές του δυνατότητες. Χρήσιμη μπορεί να αποδειχθεί και μια ψηλότερη ζελατίνα. Συμπέρασμα: Η αστική επιλογή Το Kymco People 200 S είναι ένα καθαρόαιμο scooter πόλης. Είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για να διαπρέψει μέσα σε αυτή και όχι για να εντυπωσιάσει παραέξω.
Εντός των τειχών, μπορεί να κινηθεί σβέλτα, άνετα, ευκίνητα και γρήγορα. Επιπλέον, δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον και θα κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση της βενζίνης.
Η αισθητική του People 200 S δεν είναι εξεζητημένη, αλλά απλή και διαχρονική.
Η ουρά παραμένει σύγχρονη και η σχάρα δίνει τον πρακτικό τόνο.
Στο ντουλαπάκι της ποδιάς θα τοποθετηθούν αρκετά μικροπράγματα.
Τα όργανα ακολουθούν τη λιτή αισθητική της υπόλοιπης κατασκευής.
Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει μόνο ένα jet κράνος.
Ο ανταγωνισμός
Kymco Dink 200
Η… εσωτερική αντιπολίτευση του People, το Kymco Dink 200, δεν διαθέτει μεγάλους τροχούς και μεγάλα επίπεδα ευελιξίας, αλλά αναπληρώνει με χώρους και καλή οδική συμπεριφορά. Αν και μπορεί να στρίψει και να κινηθεί σβέλτα, το όριο θα έρθει νωρίς,
Piaggio Carnaby 200
To Carnaby είναι δυνατό, ευέλικτο, σταθερό και οικονομικό, καθώς κυμαίνεται στο μέσο όρο του ανταγωνισμού. Στο δρόμο αποτελεί ένα από τα πιο "εκρηκτικά" scooter (τηρουμένων πάντα των αναλογιών) της κατηγορίας και μπορεί να κινηθεί και σε sport ρυθμούς.
SYM HD 200 Evo
Tο HD 200 Evo διαθέτει όλα τα ατού ενός καλού scooter. Είναι σβέλτο, ασφαλές, άνετο και με ικανοποιητικούς χώρους. Μάλιστα, σε συνδυασμό με τη λογική τιμή του, είτε μιλάμε για καινούργιο είτε για μεταχειρισμένο, αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους ανταγωνιστές του People.